loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 399 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام عشق من کیه بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ عشق من کیه از ناصر زینعلی - متن و تکست آهنگ عشق من کیه ناصر زینعلی

آهنگ جديد و بسيار زيباي ناصر زینعلی  به نام " عشق من کیه؟  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : عشق من کیه // خواننده : ناصر زینعلی

ترانه : پوریا متبعین // آهنگ : ناصر زینعلی // تنظیم : فرید فروغی

پخش آهنگ " عشق من کیه " ناصر زینعلی



متن (شعر) آهنگ " عشق من کیه " ناصر زینعلی

من عاشق حرف زدنات دلم می ریزه با صدات
چشم نخوری با خوبیات جونم و من میدم برات
تا همیشه با من بمون حسودیشون شه دیگرون
یه جوره خوبی با توام یه جور خوب و مهربون
وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه
نگاهت و ندزد ازم می دونی عشق من کیه
وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه
تو آسمونا عزیزم جای من و تو خالیه
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
تو فقط دلت رو بده به دل من
غیر من قید همه رو بزن
با نگات منو می بری تا کجا
عزیزم عشق منی به خدا
وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه
نگاهت و ندزد ازم می دونی عشق من کیه
وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه
تو آسمونا عزیزم جای من و تو خالیه
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود 
من عاشق حرف زدنات دلم می ریزه با صدات
چشم نخوری با خوبیات جونم و من میدم برات
تا همیشه با من بمون حسودیشون شه دیگرون
یه جوره خوبی با توام یه جور خوب و مهربون
وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه
نگاهت و ندزد ازم می دونی عشق من کیه
وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه
تو آسمونا عزیزم جای من و تو خالیه
 ♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 6.6 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,369
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,557
  • بازدید ماه : 19,027
  • بازدید سال : 184,067
  • بازدید کلی : 19,838,623
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات