loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 772 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید احمد سعیدی به نام نازنین بهمراه متن (شعر) آهنگ

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام نازنین- متن و تکست آهنگ نازنین از احمد سعیدی

هنگ جديد و بسيار زيباي احمد سعیدی  به نام " نازنین  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : نازنین // خواننده : احمد سعیدی

ترانه و آهنگ : میلاد فیاضی // تنظیم : میلاد هاشمی

پخش آهنگ " نازنین " احمد سعیدی



متن (شعر) آهنگ " نازنین " احمد سعیدی

دستام تو دست عشقمه دنیارو من دارم
قد خدای آسمون من تورو دوست دارم
با تو خوشبخت ترین عاشق ِ رو زمینم
قسم به تو که تا ابد
تویی عزیزترینم
با تو خوشبخت ترین
عاشق ِ رو زمینم
امشب تو اوج ِ آسمون
کنار ماه میشینم
نازنینم به تنت
چه قشنگه این لباس
من و تو مال همیم
دنیا مال ما دوتاس
بده دستاتو به من
ماه نقره کوب من
با تو جاودانه میشه
لحظه های خوب من
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود 
www.dlking.ir
چشم حسودا کور بشه چه انتخابی کردم
امشب یه تیکه ماه شدی دور چشات بگردم
واژه به واژه خط به خط من به تو فکر میکردم
که این ترانه ی قشنگ و به تو هدیه کردم
نازنینم به تنت
چه قشنگه این لباس
منو تو مال همیم
دنیا مال ما دوتاس
بده دستاتو به من
ماه نقره کوب من
با تو جاودانه میشه
لحظه های خوب من
♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 6.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 499
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 499
  • بازدید ماه : 19,938
  • بازدید سال : 184,978
  • بازدید کلی : 19,839,534
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات