loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 403 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام تو میدونی بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی - متن و تکست آهنگ تو میدونی از میثم ابراهیمی

آهنگ جديد و بسيار زيباي میثم ابراهیمی  به نام " تو میدونی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : تو میدونی // خواننده: میثم ابراهیمی

ترانه : علیرضا قزوند // آهنگ : بابک مافی // تنظیم : حامد برادران

پخش آهنگ " تو میدونی " میثم ابراهیمی




متن (شعر) آهنگ " تو میدونی " میثم ابراهیمی

دوست دارم یه جوری که نباشی حال من زاره
عزیز من خاطرت باشه یکی خیلی دوست داره
عزیزم زندگی بی تو یه دنیای غم انگیزه
یکی تا آخر عمرش نباشی اشک می ریزه
تو می دونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم
تو می دونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
من عشق و آرزوهام و فقط تو چشم تو دیدم
من عشق و با تو حس کردم من عشق با تو فهمیدم
تو می دونی که من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم
تو می دونی که  من هم بی تو از این زندگی بیزار و دلگیرم
اگه روزی ازم دوری کنی از غصه و دلتنگی می میرم
♫♫♫♫♫♫           ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 5.13 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 504
  • آی پی دیروز : 560
  • بازدید امروز : 1,635
  • باردید دیروز : 3,265
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 7,541
  • بازدید ماه : 7,541
  • بازدید سال : 237,404
  • بازدید کلی : 19,891,960
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات