loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1101 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

اهنگ جدید و شادی از فرهاد جواهر کلام و اشکان خشابی به نام حال من عالیه با تو با متن اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - دانلود موسیقی - دانلود اهنگ جدید ایرانی - دانلود ترانه های جدید ایرانی - دانلود آهنگ جدید حال من عالیه با تو - فرهاد جواهر کلام و اشکان خشابی - دانلود آهنگ جدید حال من عالیه با تو از فرهاد جواهر کلام و اشکان خشابی - متن اهنگ حال من عالیه با تو - پادشاه دانلود

مثل تو ستاره ای را توی هیچ شبی ندیدم.... خنده ناز تو عشقم روی هیچ لبی ندیدم

من دارم تازه میفهمم زندگی چقدر قشنگه.... بخصوص وقتی که قلبم برای دیدن تو تنگه

یک اجرای مشترک و زیبا و البته شاد از فرهاد جواهر کلام و اشکان خشابی  روی شعری از نوید غیاثی در آهنگی زیبا و جدید به نام حال من عالیه با تو . این آهنگ جدید ، زیبا و شاد را به دوستداران کارهای مشترک هنرمندان تقدیم میکنیم. به همراه لینک دانلود متن ،شعر یا تکست آهنگ را هم برای شما اماده کرده ایم. امیدواریم مورد رضایت شما کاربران گرامی قرار بگیرد.

نام آهنگ : حال من عالیه با تو // خواننده : فرهاد جواهر کلام و اشکان خشابی

ترانه : نوید غیاثی // آهنگ : فرهاد جواهر کلام و اشکان خشابی // تنظیم : حسین طاهری


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن،شعر،تکست اهنگ حال من عالیه با تو


حال من عالیه با تو

حال من عالیه با تو


حال من عالیه با تو

حال من عالیه با تو


مثل تو ستاره ای را

توی هیچ شبی ندیدم

خنده ناز تو عشقم

روی هیچ لبی ندیدم

من دارم تازه میفهمم

زندگی چقدر قشنگه

بخصوص وقتی که قلبم

واسه دیدن تو تنگه


حال من عالیه با تو

همه چی خوبه عزیزم

نه دیگه غصه ای دارم 

نه دیگه اشکی میریزم


دیگه از خدا چی میخوام

وقتی با تو دیگه غم نیست

همه چیم عالیه با تو 

با تو جای هیچی کم نیست


تو یه قلب ساده داری

عاشق سادگیاتم

توی سختترین شرایط

من کنارتم باهاتم

تو مثل فرشته هایی

من به تو علاقه مندم


با تو روی درد و غصه 

از ته دلم میخندم


حال من عالیه با تو

همه چی خوبه عزیزم

نه دیگه غصه ای دارم 

نه دیگه اشکی میریزم

دیگه از خدا چی میخوام

وقتی با تو دیگه غم نیست

همه چیم عالیه با تو 

با تو جای هیچی کم نیست



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

حال من عالیه با تو

 

کیفیت 320

حال من عالیه با تو

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

حال من عالیه با تو

 

کیفیت 320

حال من عالیه با تو

 برای اطلاع و دریافت اخرین مطالب و اهنگ ها عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید تا طبقه سوم با پله ها اومده... میگه: پس اینجا کلا اسانسور نداره؟..
پ ن پ ...اسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه......!!!!



نگین مو و دست و پا نانو

بسیار زیبا و درخشنده با کیفیتی بسیار عالی

متمایز و خیره کننده

با قابلیت استفاده آسان

هزارن طرح زیبا را میتوان با این محصول بینظیر بر روی مو و بدن ایجاد نمود .

مناسب براي تمام خانم هاي شيك و با سليقه

 

با كمترين هزينه و در كوتاهترين زمان

مثل حرفه اي ها آرايش كنيد

شما با اين ابزار بينظير تبديل به يك آرايشگر حرفه اي مي شويد!

» قیمت: 9,900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 19,539
  • بازدید سال : 184,579
  • بازدید کلی : 19,839,135
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات