loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 802 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید حمید حامی به نام یک لحظه عاشق شو بهمراه متن (شعر)

از آلبوم جدید یک لحظه عاشق شو

با کیفیت خوب و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ یک لحظه عاشق شو از حمید حامی - متن و تکست آهنگ یک لحظه عاشق شو از حمید حامی

آهنگ جديد و بسيار زيباي حمید حامی  به نام " یک لحظه عاشق شو  " از آلبوم جدید یک لحظه عاشق شو همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را با بالاترين کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : یک لحظه عاشق شو // خواننده : حمید حامی

از آلبوم جدید یک لحظه عاشق شو

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " یک لحظه عاشق شو "


متن (شعر) آهنگ " یک لحظه عاشق شو "

چقدر دلگرم من بودی، منی که سرد و یخ بودم
منی که ساده می گفتم واسه عاشق شدن زودم
چقدر دلگرم من بودی، من سردرگم بی تاب
منی که گم شده بودم توی پس کوچه های خواب
چقد عاشق شده بودی
یه عشق تلخ و بی فردا
تقلای شب و خورشید
حقیقت بود یا رویا
♫♫♫♫♫♫  
www.dlking.ir
تو مرز بی نشونی ها، نشونم کرده بودی تو
به من هر لحظه می گفتی تو هم یک لحظه عاشق شو
تو هم یک لحظه عاشق شو
عاشق شو
عاشق شو
♫♫♫♫♫♫  
چقدر پروانگی خوش بود نصیبی که نمی بردم
تو اوج زندگی بودی ولی من ساده میمردم
چقدر دلواپسم بودی ، تو وقتای گریز من
چقدر من با تو بد کردم، پشیمونم عزیز من
پشیمونم عزیز من
پشیمونم عزیز  من
♫♫♫♫♫♫    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

Song Ft Hamid Hami called "a moment to be loved" the New album with  text (lyrics), the song is more and more visible. You also hear songs online  can download it with high quality. 

Song: a moment to be loved / / Singer: Hamid Hami 

Iranian new music

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,331
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,519
  • بازدید ماه : 18,989
  • بازدید سال : 184,029
  • بازدید کلی : 19,838,585
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات