loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 607 یکشنبه 26 مهر 1394 نظرات (0)
با دو کيفيت، پخش آنلاين و کد پخش آهنگ
نام آهنگ : یه مدته // خواننده : آرشاوین
ترانه و آهنگ : حنان کمالی// تنظیم : سعید زمانی
Download  Arshavin  New song called Ye Modateh
متن آهنگ " یه مدته " آرشاوین ( علی زارعی)
یه مدته وقتی شبا میخوابی
بیدار میمونم واسه لمسه دستات
ساعته دیواری اگه بذاره گوش میدم به آرومه نفسهات
یه مدته وقتی شبا میخوابی بیدار میمونم تا ببینمت خوب
یه دله سیر نگات کنم نفهمی آرومتر بخوابی نازه محبوب
یه راز بین منو با دله من مشکل گشایه همه مشکله من
یواشکی میگم کسی نفهمه از همه خوشگلا سره گل من
یه راز بین منو با دله من
مشکل گشایه همه مشکله من
یواشکی میگم کسی نفهمه
از همه خوشگلتره خوشگله من
♫♫♫♫♫♫
♫♫♫WWW.DLKING.IR♫♫♫پادشاه دانلود♫♫♫
یه مدته وقتی شبا میخوابی
هوایه کوچه ی دلم عالیه
تمامه حجم بسته ی اتاقم غرق سکوته غرق خوشحالیه
یه مدته وقتی شبا میخوابی پنجره های عاشقی میخندن
پرده ها پچ پچ میکنن
میخونن ستاره ها دارن اینو میفهمن
یه راز بین منو با دله من مشکل گشایه همه مشکله من
یواشکی میگم کسی نفهمه از همه خوشگلا سره گل من
یه راز بین منو با دله من
مشکل گشایه همه مشکله من
یواشکی میگم کسی نفهمه
از همه خوشگلتره خوشگله من
♫♫♫WWW.DLKING.IR♫♫♫پادشاه دانلود♫♫♫
آهنگ با کيفيت 320 حجم: 6.53 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 2.56 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ






مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 931
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 931
  • بازدید ماه : 20,370
  • بازدید سال : 185,410
  • بازدید کلی : 19,839,966
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات