loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 411 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

این گردنبند مکمل زیبایی شما خواهد بود … دارای زنجیری فوق العاده زیبا محصولی از کشور کره، با ضمانت ماندگاری رنگ برای اولین بار در ایران

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 16800 تـومـان
    

آهنگ جدید مهدی مدرس به نام با من اینجا بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام با من اینجا - متن و تکست آهنگ با من اینجا مهدی مدرس

هنگ جديد و بسيار زيباي مهدی مدرس   به نام " با من اینجا " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : با من اینجا // خواننده : مهدی مدرس

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


کسب درآمد
پخش آهنگ " با من اینجا " مهدی مدرس

متن (شعر) آهنگ " با من اینجا " مهدی مدرس

چقدر آرومه این شب ها با تو هر لحظه و هر جا
چقدر خوبه که تو هستی کنار ما با ما اینجا
نگاه گرم تو بازم به شهر خسته جون میده
طلوع آرزوها رو به رویامون نشون میده
من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم
به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم
من و تو قطره ایم اما کنار هم.یه دریاییم
به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم
تو هم با ما بیا اینجا که ما از جنس بارونیم
www.dlking.ir
دلامون رنگه خورشیده با هم از عشق می خونیم
چراغ شهر خاموشه بیا تا با تو روشن شه
بیا تا شب مثل الماس توی دستای تو و من شه
من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم
به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم
من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم
به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

   فروش تضميني : برگشت وجه در صورت عدم كاركرد .    
صابون كوسه ار پي

پوست تان را پاکسازی کنید … این صابون با موهای ریز بانوان و تیغ خورده آقایان سازگاری کامل داشته و از ضخیم نمودن ان جلوگیری می نماید که تولید کننده به این نکته توجه خاص معطوف داشته باشد. درصد نفوذ پذیری صابون به گونه ای طراحی گردیده که احتیاجی به استفاده چند باره و مکرر در هر دفعه شستشو وجود ندارد ...

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 15.000 تـومان

  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,356
  • بازدید ماه : 17,826
  • بازدید سال : 182,866
  • بازدید کلی : 19,837,422
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات