loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1690 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)



دانلود موسیقی فصل ۱ و ۲ سریال « فرار از زندان » اثر رامین جوادی 


رادیو باران


رامین جوادی آهنگساز سریال فرار از زندان است. در ۲۸ اوت سال ۲۰۰۷، ساندترک این سریال منتشر شد. به علاوه جوادی با همکاری فری کورستن، نسخه میکس شده‌ای از موسیقی متن فرار از زندان را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی M6 فرانسه به جای تم آغازین اصلی سریال فرار از زندان، ترانه‌ای از یک خواننده رپ به نام فف لاراج (به فرانسوی: Faf Larage) را پخش می‌کند، نام این ترانه «زمانی باقی نمانده» (به فرانسوی: Pas le temps) است.

در آلمان و بلژیک هم ترانه‌ای شاخته شده به وسیله آزاد آزادپور و عادل تعویل و همچنین ترانه‌ای با اجرای لکی، به نام آن سوی رنگین‌کمان (به انگلیسی: Over the Rainbow) پخش می‌شود.

 

تعدادی از فیلمها و بازی ها و سریالهایی که رامین جوادی آهنگ آنها را ساخته : Safe House (film) – Fright Night (film)- Game of Thrones(serise) – Medal of Honor (game) – SHIFT ۲ Unleashed(game)- Sammy's Adventures: The Secret Passage(film)- Clash Of The Titans(film)- Iron Man ۲(film)- Flash Forward(serise)- Iron Man ۳(film)- Prison Break(serise)- Exit Wounds(film)- The Unborn(film)- Mr. Brooks(film)- BLADE ۳(film)- Breakout Kings (Series)


فرار از زندان (به انگلیسی: Prison Breakیک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی می‌باشد که توسط پل شیورینگ ساخته شده‌است. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل و توسط شبکه رسانه‌ای فاکس پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرمی که مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. تهیه‌کنندگان این سریال شرکت آدلستین پاروز و تلویزیون قرن بیستم فاکس بودند. در کنار پل شیورینگ که خالق این اثر می‌باشد، مت اولمستد، کوین هوکس، مارتی آدلستین، دان پاروز، نیل اچ.موریتز و برت رتنر سازندگان اختصاصی این سریال می‌باشند. هم‌چنین برت رتنر کارگردان اولین قسمت این مجموعه بود. موسیقی این سریال را رامین جوادی ساخت و در سال ۲۰۰۶، نامزد دریافت جایزه امی بهترین موسیقی متن شد.
 

فاکس ابتدا در سال ۲۰۰۳ به دلیل نگرانی از طولانی شدن این مجموعه، ساخت این سریال را قبول نکرد. به دنبال موفقیت سریال‌های لاست و ۲۴، فاکس تصمیم گرفت تا کار تولید را در سال ۲۰۰۴ شروع کند. فصل اول سریال با نظر مثبت بینندگان رو‌به‌رو شد و نمرهٔ بالایی گرفت. قرار بود فصل اول ۱۳ قسمت داشته باشد، ولی با توجه به محبوبیت سریال، ۹ قسمت دیگر به آن اضافه شد. فرار از زندان در چندین جشنواره و در زمینه‌های مختلف نامزد دریافت جایزه‌های بسیاری شده‌است. در سال ۲۰۰۶، این مجموعه موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام از نگاه مردم شد. در سال ۲۰۰۵، فرار از زندان جایزه جایزهٔ گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام را ازآن خود کرد. هر چهار فصل این سریال بر روی دی‌وی‌دی به بازار عرضه شده‌است، به علاوه این که فصل اول، سوم و فرار نهایی بر روی بلو-ری نیز به بازار آمده‌است.

خلاصه داستان سریال

فصل اول مربوط به نجات لینکلن باروز از زندان می‌باشد. وی به اتهام قتل برادر معاون رئیس جمهور ترنس استیدمن به مرگ محکوم شده، در حالی او واقعا این کار را انجام نداده‌است. او در زندان ایالتی فاکس ریور، منتظر فرا رسیدن روز اجرای حکمش می‌باشد. برادر او مایکل اسکافیلد که یک نابغه و مهندس سازه است، نقشه‌ای برای فرار لینکلن طراحی می‌کند. مایکل دست به یک جرم می‌زند تا به زندان فاکس ریور برود. در زندان او برای راه پیدا کردن به درمانگاه، ادعا می‌کند که دیابت نوع ۱ دارد و با دکتر سارا تانکردی دوست می‌شود. هم‌زمان وکیل و معشوقهٔ سابق لینکلن، یعنی ورونیکا داناوان که یک وکیل است، دوباره تحقیقاتش را شروع می‌کند تا بی‌گناهی لینکلن را اثبات کند. مشخص می‌شود که سازمان برای لینکلن پاپوش درست کرده‌است. پدر لینکلن و مایکل سال‌ها پیش برای سازمان کار می‌کرده و بعد از خروجش از سازمان علیه آن‌ها کار می‌کند. به همین دلیل سازمان برای انتقام، این کار را کرده است. مایکل و لینکلن به همراه شش زندانی دیگر، فرناندو سوکره، تئودور بگول، بنجامین مایلس فرانکلین، جان آبروزی، توئینر و هیوایر در قسمت آخر این فصل، از زندان می‌گریزند.

فصل دوم، هشت ساعت پس از فرار آغاز می‌شود. هشت فراری تقریباً از هم جدا شده‌اند و هر کدام به دنبال اهداف خود می‌روند. براد بلیک که افسر نگهبان زندان بود، از کارش اخراج می‌شود و بعد از این به دنبال فراری‌ها می‌رود تا با دستگیری آن‌ها پولی به جیب بزند. چند نفر از این فراری‌ها به دنبال گنج ۵ میلیون دلاری چارلز وستمورلند می‌روند که او آن را چندین سال پیش زیر خاک پنهان کرده‌است.الکساندر ماهون مأمور اف‌بی‌آی است که از طرف سازمان مأمور می‌شود تا مایکل و برادرش را که به دنبال سرنگونی رئیس‌جمهور فعلی (همان معاون رئیس جمهور و یکی از اعضای سازمان) هستند را متوقف سازد. هم‌چنین سازمان، پدر سارا یعنی فرانک تانکردی که فرماندار شیکاگوست را به قتل می‌رساند. به دنبال این، سارا به مایکل و لینکلن می‌پیوندد تا با هم بر علیه رئیس جمهور کار کنند. پل کلرمن، از مأمورین سابق سازمان، به آن‌ها می‌پیوندد. هم‌چنین چندین نفر از فراری‌ها دستگیر یا کشته می‌شوند. برادران به همراه سارا، تی‌بگ، بلیک و ماهون به پاناما می‌روند و در آن‌جا مایکل، تی‌بگ، بلیک و ماهون به زندان سونا می‌افتند.

Track List:
01 Main_Titles
02 Strings_of_Prisoners
03 Inking_the_Plan
04 Save_a_Brother's_Life
05 In_the_Yard
06 T-Bag's_Coming_for_Dinner
07 Sucre's_Dilemma
08 Sarah_&_Michael
09 Abruzzi_is_the_Ticket
10 In_the_Tunnels
11 Unconditional
12 Conspiracy
13 Sarah
14 C-Note
15 An_In-Be-Tweener
16 Prison_Break
17 The_Manhunt_Begins
18 Special_Agent_Mahone
19 Veronica_is_Murdered
20 Linc_&_LJ
21 Stand-Off
22 CAT_&_Mouse
23  Classified
24 Remorse
25 Origami
26 Escape_is_Just_the_Beginning
27 Panama
28 Maricruz
29 Execution
30 Trouble_in_Paradise
31 Sona


Selected Tracks Album
Download  Download  

Password : www.radiobaran.com

 Size :  30  Mb

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 163
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 788
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,429
  • بازدید ماه : 3,429
  • بازدید سال : 233,292
  • بازدید کلی : 19,887,848
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات