loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 435 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

شارژر همراه پاور بانک

برنده جایزه بهترین طراحی کالا و حرفه (Reddot Design Award)

بدون نیاز به برق، موبایل یا تبلت خود را شارژ کنید!

دیگر نگران تمام شدن شارژ موبایل یا تبلت خود نباشید

با پاور بانک، موبایل شما در هیچ جا بدون شارژ نخواهد ماند!

هر جایی که شارژ موبایل شما تمام شد فقط کافیست پاور بانک را به دستگاه خود

متصل کنید تا مانند برق عمل کرده و موبایلتان را شارژ نماید.

قابل استفاده برای انواع موبایل ها، تبلت ها، موزیک پلیر ها، دوربین های دیجیتال و ...

دارای بدنه پلاستیکی فوق العاده با کیفیت و سبک

با ظرفیت 2600 میلی آمپر تضمینی

در رنگ های سفید ,زردو آبی با 6 ماه گارانتی تعویض

 

 

14900 تومان
با بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ
راهنمای جستجو: دانلود آهنگ کنار تو محمد رضا مشیری - متن و تکست آهنگ کنار تو محمد رضا مشیری-کد پخش آهنگ کنار تو برای وبلاگ ها
آهنگ جديد و بسيار زيباي محمد رضا مشیری  به نام " کنار تو   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 
نام آهنگ : کنار تو // خواننده : محمد رضا مشیری
ترانه : محمد کاظمی // آهنگ : برگرفته از یک قطعه عربی
تنظیم و میکس : کمال صداقت
پخش آهنگ " کنار تو " محمد رضا مشیری



متن (شعر) آهنگ " کنار تو " محمد رضا مشیری

میخوام که رو غرورم امشب پا بزارم
بگم که بی تو اصلا ارامش ندارم
میخوام که با تموم حسم برات بخونم
به گوش تو میرسه ترانه ام میدونم
هواتو صداتو نگاه تو دوست دارم
تموم زندگی رو کنار تو دوست دارم
هواتو صداتو نگاه تو دوست دارم
تموم زندگی رو کنار تو دوست دارم
بی تو بی قرارم ارامش ندارم
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
تو صاحب قلب من تو همه رویامی 
نمیمونه بعد از تو واسه من دنیایی
به حرمت عشق من به هیچ کسی دل نبند
تو آغوشم گریه کن تو آغوش من بخند
به عشقت اسیرم ازت جون میگیرم
برای تو میمیرم
هواتو صداتو نگاه تو دوست دارم
تموم زندگی رو کنار تو دوست دارم
هواتو صداتو نگاه تو دوست دارم
تموم زندگی رو کنار تو دوست دارم
بی تو بی قرارم ارامش ندارم
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
تو صاحب قلب من تو همه رویامی 
نمیمونه بعد از تو واسه من دنیایی
به حرمت عشق من به هیچ کسی دل نبند
تو آغوشم گریه کن تو آغوش من بخند
نگاه کن تو چشمام ببین تو رو میخوام
نگاه کن تو چشمام به عشق تو اینجام
تویی تمام دنیام
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
هواتو صداتو نگاه تو دوست دارم
تموم زندگی رو کنار تو دوست دارم
هواتو صداتو نگاه تو دوست دارم
تموم آرزومه عاشقونه باشی کنارم 
بی تو بی قرارم ارامش ندارم
  ♫♫♫♫♫♫              ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.04 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " کنار تو " محمد رضا مشیری در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه و مناسب وبلاگ خود کپی کنید




پایه عکاسی مونوپاد

مخصوص موبایل و دوربین دیجیتال

نگه دارنده انواع موبایل برای فیلم برداری یا عکاسی

بدنه سبک و مقاوم

برای اولین بار در ایران

 

24900 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 893
  • باردید دیروز : 1,197
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,043
  • بازدید ماه : 32,428
  • بازدید سال : 197,468
  • بازدید کلی : 19,852,024
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات