loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 6453 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (3)

اهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام کسی رو ندارم به همراه متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ کسی رو ندارم از میثم ابراهیمی - دانلود اهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام  کسی رو ندارم - اهنگ کسی رو ندارم از میثم ابراهیمی - متن و دانلود اهنگ کسی رو ندارم از میثم ابرهیمی - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود عاشقانه ملایم دیگری را برای دوستداران این نوع اهنگ ها اماده نموده است. اهنگ جدید و زیبای کسی رو ندارم با صدای میثم ابراهیمی بهمراه متن ، تکست (شعر) این اهنگ در ادامه قابل در یافت است.

نام آهنگ : کسی رو ندارم // خواننده : میثم ابراهیمی

ترانه : نرگس جعفری // اهنگ : ساناز کریمی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) اهنگ کسی رو ندارم از میثم ابراهیمی


تو دنیای من هیچکسی جز تو نیست

منم با یه خونه بدون اتاق

همه صورتم خیس گریه ست

 بـــــــزار

همینجوری تاریک بمونه اتاق

.

از این خونه لعنتی خسته ام

منم افسردم از وقتی عاشق شدم

جای زندگی توی آغوش تو

دارم زندگی می کنم با

خــــــودم

من حتی واسه درد و دل کردنم

کسی رو ندارم

که درکم کنه

من عاشق شدم

عاشق اون کسی

کـــه

هرلحظه می تونه ترکم کنه

www.dlking.ir

من حتی واسه درد و دل کردنم

کسی رو ندارم

که درکم کنه

من عاشق شدم

عاشق اون کسی

کـــه

هرلحظه می تونه ترکم کنه

.

من عاشق شدم عاشق اون کسی

کـــه

اصلا نمیدونه چی می کشم

کسی که به من بی توجه شده

که حتی نمی فهمه

دلتنگشم

از این خونه ی ساکت و این اتاق

از اون که بهش خیلی وابسته ام

از این حس تنهایی لعنتی

از اینکه نفس می کشم

خستــــــه ام

www.dlking.ir

من حتی واسه درد و دل کردنم

کسی رو ندارم

که درکم کنه

من عاشق شدم

عاشق اون کسی

کـــه

هرلحظه می تونه ترکم کنه

.

من حتی واسه درد و دل کردنم

کسی رو ندارم

که درکم کنه

من عاشق شدم

عاشق اون کسی

کـــه

هرلحظه می تونه ترکم کنه



پخش آنلاین و دانلود از لینک 1


دانلود مستقیم  از لینک 2


دانلود از لینک 3


تاپ و شلوار اسپرت نایک - کلیک کنید -


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا برای حمایت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید . متشکریم

پی نوشت  
متاسفانه نداری... البته تقصیر هم نداری.... دست خودت هم نیست نداری دیگه.... کاریش نمیشه کرد نداری....
لنگه نداری .....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1394/11/05 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگهههههههههههههههههههههههههههههههه

این نظر توسط anar در تاریخ 1392/11/21 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

مخسیییییییییییییییییییییییییییشکلک

این نظر توسط anar در تاریخ 1392/11/21 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

مخسیییییییییییییییییییییییییییشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 6,516
  • بازدید ماه : 3,937
  • بازدید سال : 168,977
  • بازدید کلی : 19,823,533
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات