loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 719 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبای فریدون به نام میسوزم آتیشم همراه با متن ، تکست (شعر)

با بالاترین کیفیت

همراه با پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ میسوزم اتیشم از فریدون - متن آهنگ میسوزم آتیشم از فریدون اسرایی - متن و دانلود آهنگ جدید فریدون به نام میسوزم اتیشم - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ میسوزم اتیشم در وبلاگ - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید


آهنگ جدید و زیبای فریدون اسرایی به نام " میسوزم آتیشم " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.

نام آهنگ : میسوزم آتیشم // خواننده : فریدون اسرایی

ترانه : مهدی موسوی // آهنگ : پدرام کشتکار // تنظیم : ارش حسینی


متن ، تکست (شعر) آهنگ " میسوزم اتیشم "


میسوزم آتیشم تا اینکه بیای پیشم

میسوزم خاموشم با گریه هم آغوشم

میسوزم آتیشم تا اینکه بیای پیشم

مجنون که شدم از این دیونه ترم میشم

میسوزم و خاموشم با گریه هم آغوشم

عشق تو نشد هرگز یک لحظه فراموشم


من از این همه تنهایی

من از این همه زیبایی

من از این همه بی تابی

من از این شب مهتابی

میترسم

من از این همه تنهایی

من از این همه رسوایی

من از این همه زیبایی

میترسم

من از این همه بی تابی

من از این همه بی خوابی

من از این شب مهتابی

میترسم


میسوزم آتیشم تا اینکه بیای پیشم

میسوزم خاموشم با گریه هم آغوشم


پخش آنلاین آهنگ 



آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود از لینک مستقیم 3


نظرتون چی بود ؟


                         نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد



کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 158
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 390
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,273
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,914
  • بازدید ماه : 3,914
  • بازدید سال : 233,777
  • بازدید کلی : 19,888,333
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات