loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 6298 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

صابون  2 عددی خاویار سیاه (فروش ویژه )

حاوی کلاژن و ویتامین ای و خاویار .....

لایه بردار . سفید کننده . ضد پیری . ضد چروک و ...فرانسوی اصل .. فوق العاده موثر و تضمین کیفیت
حاوی ویتامین Eخاویارو کلوژن وQ10که پوست را مقاوم وشفاف میکند وشادابی ولطافت رابه پوست بر می گرداند وپوستهای پژمره را جوان وروشن وچروک صورت را بر طرف می کند-ضد لک وجوش -روشن کننده تهیه شده از خاویار-عسل-کلوجین-ویتامینE
-بر طرف کننده کلیه جوشهای معمولی -کک ومک ولکه های ناشی از زایمان

لایه بردار . سفید کننده . ضد پیری . ضد چروک و ...فرانسوی اصل .. فوق العاده موثر و تضمین کیفیت
طریقه مصرف : ابتدا صورت را با آب ولرم مرطوب نمایید و به مدت 3 دقیقه کف صابون را روی صورت ماساژ داده سپس با آب ولرم شستشو داده و با یک حوله نرم خشک نمایید . این عمل را تا دو هفته روزانه و پس از آن روزانه یکبار انجام دهید.
صابون  2 عددی خاویار
برخی از امکانات و قابلیتها محصول:
حاوی عصاره خاویار سیاه
حاوی کلاژن
حاوی ویتامین های B12 , B6 , B2 , A , E , D و Q10
جوان کننده و شاداب کننده پوست
از بین برنده جوش
از بین برنده چروکهای اطراف چشم
ضد لک و مک
شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87

 

» قیمت: 18,900 تومان



دانلود آهنگ مراقبت بودم  - احمد سعیدی


راهنمای جستجو : دانلود - دانلود آهنگ - آهنگ های ایرانی - موزیک ایرانی - دانلود آهنگ های احمد سعیدی - مراقبت بودم - پادشاه دانلود - متن  و دانلود آهنگ مراقبت بودم احمد سعیدی



آهنگ  بسیار زیبای احمد سعیدی به نام مراقب تو بودم

( آهنگ و تنظیم: نیما علامه / ترانه: امیرعلی )


در این پست برای شما آهنگ زیبایی از احمد سعیدی با نام

مراقب تو بودم را آماده کرده ایم که به همراه متن این آهنگ زیبا تقدیم شما میشود

امیدواریم از ان لذت ببرید


مراقبت تو بودم

مراقب تو بودم غصه تورو نبینه

اما تو بی تفاوت فرق من و تو اینه

چند وقتی میشه دیگه تو چشمات سادگی نیست

این زندگی کنارت شبیه زندگی نیست

من عاشق شدم با تو ، کنار تو آرامش و تجربه کردم

تو میری دنبال زندگیت و این منم که تنها ماندم

فکر تو دور از اینجاست تو دیگه نیستی پیشم

من چه جوری بتونم باز عاشق کسی شم

دنیام و عاشقونه به پای تو گذاشتم

من از تو انتظار این سردی رو نداشتم


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

مراقب تو بودم

 

لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

مراقب تو بودم

 

کیفیت 320

مراقب تو بودم


برای دریافت آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید



I was watching a very beautiful song called Ahmad Saeedi

(Music and Arrangement: Nima Allameh / Song: Amir Ali)


The beauty of Ahmad Saeedi, known for songs

I have prepared you to be careful that you are presented with text, this song is beautiful

We hope you enjoy it


I care for you


I think you're careful Nbynh


But I think you are indifferent between


How can you when your eyes are not simply


Beside you is like living the life


I'm in love with you, comfort you and experienced the


You go for your life and I just stayed


I think you're gone away from here


I love what I'm going


You are my world and my foot lovers


I did not expect this out of my cold



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 622
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 230,485
  • بازدید کلی : 19,885,041
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات