loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1499 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ اینجاشو ننویس پویا بیاتی - متن آهنگ اینجاشو ننویس پویا بیاتی - متن و تکست آهنگ جدید اینجاشو ننویس پویا بیاتی - آهنگ جدید و زیبای اینجاشو ننویس پویا بیاتی - پادشاه دانلود


آهنگ جدید و زیبایی از پویا بیاتی به نام " اینجاشو ننویس " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.
نام آهنگ : اینجاشو ننویس // خواننده : پویا بیاتی 
ترانه و آهنگ : پویا بیاتی // تنظیم : عابد 

متن ، تکست (شعر) آهنگ " اینجاشو ننویس " از پویا بیاتی

بعد از تو نمیدونم چرا زندگیم اینجوریه
دلواپس اونم اونی که پشت این دوریه
دیگه نمیتونم دیگه خنده هامم زوریه
از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه
هیچکی مثه اون نیست دل من با خیالش خوشه
گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه

اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم
با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم

میره نفسهام و دارم از همه چی سیر میشم
خالی دستام و بازنده ی تقدیر میشم
دیده عکسام و نمیدونه دارم پیر میشم
از کسی پنهون نیست توی چشمای من خواهشه
هیچکی مثه اون نیست دل من با خیالش خوشه
گفتنش آسون نیست این جدایی منو میکشه

اینجاشو ننویس خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم
با چشمای خیس خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم
دست خودم نیست خدا میدونه دلتنگشم





براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 1,217
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 6,510
  • بازدید ماه : 3,931
  • بازدید سال : 168,971
  • بازدید کلی : 19,823,527
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات