loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 572 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید نوید یحیایی به نام یک نفس تا خدا بهمراه متن (شعر)

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ یک نفس تا خدا از نوید یحیایی - متن و تکست آهنگ یک نفس تا خدا از مجید یحیایی

آهنگ جديد و بسيار زيباي نوید یحیایی  به نام " یک نفس تا خدا  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. این آهنگ تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا میباشد که شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : یک نفس تا خدا // خواننده : نوید یحیایی

ترانه : علی رزمجو // آهنگ : نعیم یحیایی // تنظیم : حسین غمگین// میکس: امیر حسین زاده

پخش آهنگ " یک نفس تا خدا " نوید یحیایی



متن (شعر) آهنگ " یک نفس تا خدا " نوید یحیایی

من تموم سال و دورم از خودم
جز همین ماهی که مهمون توام
این تماشایی ترین عبادته
این که حست میکنم توی خودم
سرگذاشتم روی خاک و چشم من
از تماشای تو دست نمیکشه
حتی یه لحظه دل من رو زمین
بی هوای تو نفس نمیکشه
از خجالت هر دفعه زانو زدم
تو بلندم کردی و دیدی منو
خوش به حال من که روی خاک تو 
سجده کردم تا تو بخشیدی منو
پادشاه دانلود   ♫♫♫♫♫♫   پادشاه دانلود
تو نماز هر شبم میبینمت
عطرت و حس میکنم تو این هوا
بندگی یعنی که تا آخر عمر
عاشقت باشم بدون ادعا
پادشاه دانلود     ♫♫♫♫♫♫    پادشاه دانلود
www.dlking.ir
یک قدم نزدیک تر میشی به من
تو همین روزای لبریز دعا
پای ر سفره دارم حس میکنم
یک نفس فاصله دارم تا خدا
     ♫♫♫♫♫♫             ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 5.1 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
برچسب ها دانلود آهنگ جدید نوید یحیایی به نام یک نفس تا خدا , دانلود آهنگ جدید یک نفس تا خدا از نوید یحیایی , دانلود آهنگ یک نفس تا خدا از نوید یحیایی , دانلود تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا , دانلود تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا از نوید یحیایی , آهنگ جدید نوید یحیایی به نام یک نفس تا خدا , آهنگ جدید یک نفس تا خدا از نوید یحیایی , آهنگ یک نفس تا خدا از مجید یحیایی , آهنگ تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا از یک نفس تا خدا , تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا , متن آهنگ یک نفس تا خدا از نوید یحیایی , متن و تکست آهنگ یک نفس تا خدا از نوید یحیایی , متن تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا , متن و تکست تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا از نوید یحیایی , متن و دانلود آهنگ یک نفس تا خدا از نوید یحیایی , متن تکست و دانلود آهنگ یک نفس تا خدا نوید یحیایی , متن و دانلود آهنگ تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا , متن تکست و دانلود تیتراژ برنامه یک قدم تا خدا از نوید یحیایی , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ یک نفس تا خدا از نوید یحیایی با بالاترین کیفیت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 695
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,336
  • بازدید ماه : 3,336
  • بازدید سال : 233,199
  • بازدید کلی : 19,887,755
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات