loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 9390 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)



دانلود موزیک ویدیو جدید اگه بدونی - علیرضا طلیسچی + متن آهنگ


راهنمای جستجو : دانلود آهنگ _ آهنگ های ایرانی - ویدیو کلیپ - ویدیو کلیپ ایرانی - موزیک ویدیو - موزیک ویدیو ایرانی - موزیک ویدیو جدید اگه بدونی - موزیک ویدیو جدید اگه بدونی علیرضا طلیسچی - موزیک ویدیو جدید علیرضا طلیسچی به نام اگه بدونی -متن آهنگ اگه بدونی - متن آهنگ اگه بدونی علیرضا طلیسچی - پادشاه دانلود



در این ساعت موزیک ویدیو جدید و زیبایی از علیرضا طلیسچی به نام اگه بدونی را برای شما اماده کرده ایم.

آهنگ : اگه بدونی 

خواننده ، ترانه سرا ، تنظیم و آهنگ : علیرضا طلیسچی


اگه بدونی من چقدر دلم تنگ شده 
همه دلخوشیم همین یه آهنگ شده 
در نمیاری اشک من احساسی رو 
بغل نمی کنی اونکه نمیشناسی رو 
اگه بدونی این روزا چقدر داغونم 
چقدر مراقب وسایل این خونه ام 
دعا کن اون روزای خوبمون برگرده 
ببین ندیدنت چقدر شکسته ام کرده ؛ خسته ام کرده 

اگه بدونی از این خونه می رم چی؟ 
اگه بدونی من از غصه پیرم چی ؟
اگه بدونی عکسات و بغل کردم
اگه بدونی من دارم میمیرم چی ؟

اگه بمونی مشکلاتمون حل میشه 
همه چی اینجا مثل روز اول میشه 
اگه تو مثل سابق عاشق من بودی 
برت می گردونم جایی که قبلا بودی 
برت می گردونم جایی که قبلا بودی 

اگه بدونی از این خونه می رم چی؟ 
اگه بدونی من از غصه پیرم چی ؟
اگه بدونی عکسات و بغل کردم
اگه بدونی من دارم میمیرم چی ؟



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید
دانلود موزیك ویدئو با كیفیت خوب HD 720p

موزیک ویدئو اگه بدونی - علیرضا طلیسچی

 
دانلود موزیك ویدئو با كیفیت متوسط HQ 480p

موزیک ویدئو اگه بدونی - علیرضا طلیسچی

 
دانلود موزیك ویدئو قابل اجرا در تلفن همراه

موزیک ویدئو اگه بدونی - علیرضا طلیسچی

 

برای اطلاع و دریافت آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 1,702
  • بازدید ماه : 7,164
  • بازدید سال : 172,204
  • بازدید کلی : 19,826,760
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات