loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 763 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و شاد محسن استیری به نام عاشقتم همراه با متن ، تکست (شعر)

با بالاترین کیفیت ،پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ عاشقتم از محسن استیری - متن آهنگ عاشقتم از محسن استیری - متن و دانلود آهنگ عاشقتم از محسن استیری - پادشاه دانلود - دانلود آهنگ های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - کد آهنگ عاشقتم محسن استیری برای وبلاگ


ریش تراش طرح گوشی اپل - کلیک کنیذ -


آهنگ جدید و شادی از محسن استیری به نام " عاشقتم " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.

نام آهنگ : عاشقتم // خواننده : محسن استیری

ترانه : علی اریا // آهنگ : ناصر زینعلی //تنظیم : فرید فروغی


متن ، تکست (شعر) آهنگ " عاشقتم " محسن استیری


تو مال منی توی قلبمی تو رو دوست دارم خیلی زیاد

اونی که میخوامی تو همه دنیامی تو داره ازت خوشم میاد

دنیا با تو خوبه قلبم میکوبه

واسه اومدن تو بغلت

حس خوبی دارم اروم ندارم به دلم میشینه بوسیدنت

ای ای ای عاشقتم ای ای ای بمون پیشم

من تو رو دوست دارم مثل دیوونه ها

من با تو دیونه ترم میشم


عشقت تو رگام تو همه نفسام

من بیشتر از اینا تو رو میخوام

کتارت شبا رویایی میشه

هیشکی واسه من مثل تو نمیشه

ای ای ای عاشقتم ای ای ای بمون پیشم

من تو رو دوست دارم مثل دیوونه ها

من با تو دیونه ترم میشم


پخش آهنگ عاشقتم


آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود از لینک مستقیم 3


نظر خود  در مورد آهنگ را با ما در میان بگذارید. متشکریم


                          نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد



 کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 347
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 19,786
  • بازدید سال : 184,826
  • بازدید کلی : 19,839,382
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات