loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 438 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

کاسیو 550

بند ساعت :طرح استیل
مدل :EF 550
مشخصات تولید کننده : ساعت طرح کاسیو 504
امکانات ساعت : تک موتوره + روز شمار (تاریخ دار )
گارانتی ساعت کاسیو : گارانتی رسمی از تاریخ خرید به مدت 6 ماه
مدت زمان ارسال : ارسال بلافاصله پس از ثبت سفارش مشتری
تقویم:دارد

مدت گارانتی: 6 ماه گارانتی موتور
جعبه: دارد

رنگ بدنه: استیل( نقره ای)

رنگ بندی: صفحه سفید - صفحه مشکی

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومـان
    

آهنگ جدید فاتح نورایی به نام آواره بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ آواره از فاتح نورایی - متن و تکست آهنگ آوراه از فاتح نورایی - کد پخش آهنگ آواره از فاتح نورایی در وبلاگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي فاتح نورایی  به نام " آواره  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : آواره // خواننده : فاتح نورایی

ترانه : فاطمه حسنی // آهنگ و تنظیم : فاتح نورایی

پخش آهنگ " آواره " فاتح نورایی




متن (شعر) آهنگ " آواره " فاتح نورایی

اگه چشمات بباره قد دریا اگه بارون بشه قلب سیاهت
بازم آواره ی عشقم می مونی بازم آواره می مونه نگاهت
می گفتی من برم آروم می گیری می گفتی که عذاب زندگیتم
حالا من نیستم آرامش تو هنوزم اضطراب زندگیتم
تو دنیای منو از من گرفتی تو رو تو آرزوهام طرد کردم
دلی که تا خود دلبستگی رفت تو دنیای جدیدم مرد کردم
من و تو مال یک دنیا نبودیم تموم حس من تغییر کرده
از اون روزی که از من دل بریدی غرورم بین حرفام گیر کرده
اگه چشمات بباره قد دریا اگه بارون بشه قلب سیاهت
بازم آواره ی عشقم می مونی بازم آواره می مونه نگاهت
می گفتی من برم آروم می گیری می گفتی که عذاب زندگیتم
حالا من نیستم آرامش تو هنوزم اضطراب زندگیتم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
تو دنیای منو از من گرفتی تو رو توآرزو هام طرد کردم
دلی که تا خود دلبستگی رفت تو دنیای جدیدم مرد کردم
من و تو مال یک دنیا نبودیم تموم حس من تغییر کرده
از اون روزی که از من دل بریدی غرورم بین حرفام گیر کرده
اگه چشمات بباره قد دریا اگه بارون بشه قلب سیاهت
بازم آواره ی عشقم می مونی بازم آواره می مونه نگاهت
♫♫♫♫♫♫          ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 14.1 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2



نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 5.65 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " آواره " فاتح نورایی در وبلاگ

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه وبلاگ خود کپی کنید






حمله و نفوذ حشرات موذی به محل زندگی و کار انسان همیشه مشکلات و ناراحتیهای زیادی با خود به همراه داشته است. بیماریهای عفونی و پوستی از شایعترین بیماریهایی هستند که حشراتی چون مگس، سوسک ، پشه و... می توانند از طریق تماس با غذا و یا گزیدن آنرا به انسان منتقل کنند.راه حلهای گوناگونی مانند سم پاشی، اسپری حشره کش و ... برای مبارزه با این حشرات وجود دارد که متاسفانه اکثر آنها با وجود هزینه بالا کارایی لازم را نداشته و یا به دلیل اثرات جانبی سوئی که به جا میگذارند از طرف اکثر پژوهشگران رد شده اند.

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 12500 تـومـان
    

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 212
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 3,284
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 6,775
  • بازدید ماه : 12,237
  • بازدید سال : 177,277
  • بازدید کلی : 19,831,833
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات