loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 485 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبای مجید یحیایی به نام روزای رویایی بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ روزای رویایی مجید یحیایی - متن و تکست آهنگ روزای رویایی از مجید یحیایی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مجید یحیایی  به نام " روزای رویایی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما میتوانید اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهید و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید.

روزای خوب زندگی رو با تو داشتم

نام آهنگ : روزای رویایی // خواننده : مجید یحیایی

ترانه : میثم مینایی و مجید یحیایی // آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ "روزای رویایی "



متن (شعر) آهنگ " روزای رویایی "

یادش بخیر لب دریا یادش بخیر من رو موجا
یادش بخیر تو تو رویا من با تو بودم رو ابرا
♫♫♫♫♫♫
یادش بخیر لب ساحل من به دنبال تو بودم تو دنبال من
یادش بخیر رو ماسه ها می کشیدم یه قلب خوشگل دنیای من
یادش بخیر یاد اون روزامون که همش سر به سرهمدیگه میزاشتیم
یادش بخیر دلامون میگرفت سر رو شونه همدیگه میزاشتیم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
رویای منی 
دنیای منی
دوستت دارم
همپای منی 
♫♫♫♫♫♫
اون روزای خاطره انگیز 
راه رفتن رو برگا تو پاییز
من و تو با حسی دل انگیز
زیر بارون از شادی لبریز
روزای خوب زندگی رو با تو داشتم
هیچ کسی رو مثل تو دوست نداشتم
خیلی ممنون نزاشتی تنها بمونم
دارم از عشق ناب تو میخونم
رویای منی 
دنیای منی
دوستت دارم
همپای منی 
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
Song Ft Majid Yayaie named "Dream days"  Along with the text (lyrics) This song is ready for visitors. You can listen to the songs online and download it with double the quality. BEST days of my life with youSong Name: Dream days / / Artist: Majid Yahaielyrics: Meysam Mnaie and Majid Yahyaie / / Music and Arrangement: Majid Yahyaie
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 1,960
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,960
  • بازدید ماه : 21,399
  • بازدید سال : 186,439
  • بازدید کلی : 19,840,995
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات