loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2195 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

آهنگ زیبای محمد علیزاده به نام " هواتو کردم " همراه با متن ، تکست (شعر)

این آهنگ تیتراژ سریال خروس میباشد

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین و کد آهنگ برای وبلاگ ها

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - کد آهنگ برای وبلاگ - دانلود آهنگ هواتو کردم محمد علیزاده - متن آهنگ هواتو کردم محمد علیزاده - متن و دانلود آهنگ هواتو کردم محمد علیزاده - کد پخش آهنگ هواتو کردم محمد علیزاده - دانلود تیتراژ سریال خروس محمد علیزاده - تیتراژ سریال خروس - پادشاه دانلود


موبر دائمی Sun Depil  - کلیک کنید -


آهنگ جدید و زیبایی از محمد علیزاده به نام " هواتو کردم " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده است. این آهنگ زیبا که تیتراژ سریال خروس میباشد را در ادامه میتوانید به شکل آنلاین نیز گوش داده و یا کد پخش این آهنگ را برای وبلاگ خویش دریافت کنید.

نام آهنگ : هواتو کردم // خواننده : محمد علیزاده

ترانه : محمد کاظمی // آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی


متن ، تکست (شعر) آهنگ " هواتو کردم " محمد علیزاده


هواتو کردم من حيرون تو اين روزا هواتو کردم

دلم ميخوادت ميخوام بيام تو آسمون دورت بگردم

هوايي ميشم همون روزا که ميبينم هوامو داري

ميخوام بدونم تاکي ميخواي ببيني و به روم نياري

دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسي

نمي ذاري که تنها شم تو رو من خيلي حساسي

دلمو دست تو دادم دلمو آسموني کن

هميشه مهربون بودي دوباره مهربوني کن


چه روزا حالمو ديدي

چه شبايي که رسيدي

تو صداي دل تنهاي منو شنيدي

تو که دردامو ميدوني

تو که چشمامو ميخوني

بده بازم به دل من يه نشوني

دلمو دست تو دادم من دلتنگ احساسي

نمي ذاري که تنها شم تو رو من خيلي حساسي

دلمو دست تو دادم دلمو آسموني کن

هميشه مهربون بودي دوباره مهربوني کن


پخش آنلاین آهنگ " هواتو کردم "


دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


لطفا نظر خود در مورد این آهنگ را با ما در میان بگذارید. متشکریم


                          نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " هواتو کردم " برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را در محل دلخواه وبلاگ یا سایت خود کپی کنید

<div style="text-align: center;"><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://uploadtak.com/images/f29_dewplayerbubblevol.swf?mp3=http://trainbit.com/files/7009829884/Mohamad_Alizadeh_Havato_Kardam1.mp3" width="240" height="45" id="dewplayer" style="font-size: 10pt;"></object></div><div style="text-align: center;"><br /></div>


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,717
  • بازدید ماه : 17,187
  • بازدید سال : 182,227
  • بازدید کلی : 19,836,783
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات