loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1145 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)


 

http://hamkaran.net/upload/uc_1434.gif

با ماوس های قدیمی خداحافظی کنید

آیــا از مــاوس هـــای قدیـمی خسته شده اید؟

آیا پس از کار با کامپیوتر و موس های قدیمی دچار مچ درد میشوید؟

نسل جدید ماوس انگشتی در دستان شما

http://hamkaran.net/upload/uc_1433.jpg

قیمت این محصول در سراسر ایران 16900 تومان






http://hamkaran.net/upload/uc_1475.gif

گوشی موبایل با صفحه کریستالی

سرانجام افسانه گوشی های موبایل شیشه ای به حقیقت پیوست!

در آستانه سال 2013 با استفاده از تکنولوژی نانو میتوانید آن سوی گوشی موبایل خود را ببینید!

 
http://hamkaran.net/upload/uc_1473.jpg


با ورود گوشی های متنوع به بازار ورود گوشی هایی با امکانات و ظاهر عجیب و غریب دور از انتظار نیست

این گوشی با صفحه شیشه ای و شفاف خود تعجب همگان را برانگیخته است .قبل از این شرکت های معروف و محبوب در زمینه موبایل مانند اپل و نوکیا طرح هایی از این نوع گوشی را داده بودند که به دلیل مشکلات ساخت عملی نشد اما سرانجام به کمک تکنولوژی نانو در ساخت این نوع صفحه نمایش اولین سری ازاین گوشی ها روانه بازار شد.

در همان روز های اول فروشگاه همکاران برآن شد تا این محصول را به تعدادی محدود وارد کرده و به صورت اینترنتی و بدون واسطه به فروش برساند که با استقبال بی نظیر هم وطنان مواجه شده است.

علاوه بر ظاهر عجیب و وسوسه کننده این گوشی امکان استفاده دو سیم کارت هم زمان را نیز دارد.رم داخلی 2 گیگا بایتی این گوشی امکان ذخیره زیادی را برای خریداران فراهم آورده است و علاوه بر آن میتوانید برای افزایش حافظه از کارت حافظه های موجود در بازار استفاده کنید.این گوشی دارای منوی فارسی است و قابل استفاده برای سیم کارت های همراه اول و ایرانسل نیز میباشد.رادیو , بلوتوث , صدای بسیار شفاف و چیپ مخصوص آنتن دهی از امکانات بی نظیر این گوشی عجیب است.

 

قیمت این محصول در سراسر ایران: 160 هزار تومان







اهنگ جدید کیانوش فرد بنام چشمات مال کی شد بهمراه متن وتکست(شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست اهنگ های جدید - دانلود اهنگ جدید چشمات مال کی شد از کیانوش فرد - اهنگ جدید کیانوش فرد به نام چشمات مال کی شد - متن و تکست اهنگ چشمات مال کی شد از کیانوش فرد - متن و دانلود اهنگ چشمات مال کی شد از کیانوش فرد - پادشاه دانلود

پادشاه دانلود در این ساعت اهنگ جدید و زیبای چشمات مال کی شد با صدای کیانوش فرد را بهمراه متن ، تکست(شعر) این اهنگ اماده نموده است که امیدواریم مورد استقبال شما کاربران گرامی قرار بگیرد.این اهنگ با کیفیت عالی در اختیار شما قرار میگیرد.

نام آهنگ : چشمات مال کی شد // خواننده : کیانوش فرد 


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن ، تکست (شعر) آهنگ چشمات مال کی شد از کیانوش فرد


وقتی که عطر یاد تو حال و هوامو میشکنه

حس عجیبی میاد و قلبمو اتیش میزنه

گریه رو سرکن خوب من چشماتو تر کن خوب من

بزار چشمات بارونی شه غمت  و کم کن خوب من

www.dlking.ir

دوست دارم ای گل من اخ دیگه نیستی مال من

بگو که چشات مال کی شد این شده حال و احوال من


دوست دارم ای گل من اخ دیگه نیستی مال من

بگو که چشات مال کی شد این شده حال و احوال من

www.dlking.ir

بزار چشای خسته ام و رو شونه تو بزارم

اگه نباشی میمیرم میرم و تنهات میزارم

خوب میدونم یکی جای من نشسته توی قلبت

دیدی تو رفتی نموندی رو حرفت



دوست دارم ای گل من اخ دیگه نیستی مال من

بگو که چشات مال کی شد این شده حال و احوال من



پخش آنلاین و دانلود از لینک 1


دانلود از لینک مستقیم


دانلود از لینک 2



هدفون حرفه ای برای ادم های حرفه ای - کلیک کنید-


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا برای حمایت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلی سایت نیز کلیک کنید .

پی نوشت 
 
سیب هنوز هم شیرین است...هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد ....
شیطان بهانه بود.....!!!!!!



http://hamkaran.net/upload/uc_1435.gif            http://hamkaran.net/upload/uc_1476.gif


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 710
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,150
  • بازدید ماه : 15,620
  • بازدید سال : 180,660
  • بازدید کلی : 19,835,216
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات