loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2287 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

کریستال مو سیلکی کراتینه همراه با جنسینگ و روغن زیتون

محصولی فوق العاده  برای تغذیه و نرم کنندگی موی شما و بازگرداننده روغن های طبیعی  مو و بالانس طبیعی آن میباشد

 

این کریستال غنی از ترکیبات گیاهی و ویتامینهای آ و ای موی شما را از آسیبهای جوی و تابش نور آفتاب حمایت مینماید و درخشندگی و نرمی زیبائی چون حریر به آن میبخشد

   

عصاره جنسینگ درون کریستال به موی شما رطوبت و لطافت طبیعی را بازگردانده و عصاره روغن زیتون موهای آسیب دیده را باز سازی و با درمان موخوره آن را سالم و درخشان مینماید

موارد مصرف کریستال مو

۱- برای خانمهای با موهای فر طبیعی و البته کمی خشک بلافاصله بعد از حمام روی موی نم دار و مرطوب و همینطور لابه لای موها .
۲-خانمهای با موهای حالت دار اما رنگ و مش شده قبل از سشوار یا اتو کشیدن کمی از کریستال مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنند و به همراه رطوبت کم موها آنها را سشوار بکشند.اگر بعد از سشوار هم از کریستال استفاده کنند ممکن است حالت موها که با سشوار درست شده تغییر کرده و موها صاف شوند پس ترجیحا پس از سشوار دیگر از آن استفاده نکنید.
۳-موهای زبر اما نرم و صاف بعد از پف دادن موها با سشوار و استفاده از اتو ی مو یا کشیدن سشوار کامل به میزان خیلی کم و تنها با نوک انگشتان روی موها زده شود که این مقدار برای گرفتن خورده های روی موها زده می شود.
۴- و برای نرمی موهای پسران و آقایانی که موهای زبر و خشنی دارند بدون سشوار و اتو می تواند هم آنها را براق کند و هم نرم و خوش حالت.
۵- بیشترین زمان مصرف کریستال مو قبل از سشوار کشیدن موهای زبر و خشن و آسیب دیده توسط رنگ و مش است که کار را برای سشوار و اتو کشیدن موها راحتتر می کند.
 
مقدار محلول
این محلول شامل 110 میلی گرم کریستال + ریشه جنسینگ درون آن میباشد
 
طریقه مصرف
بعد از شستشوی مو مقداری از آن را روی مو ریخته و آرام ماساژ دهید
» قیمت: 28,900 تومان


اهنگ جدید و عاشقانه رضا صادقی به نام بانوی من به همراه متن اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ جدید- اهنگ جدید ایرانی - ترانه جدید ایرانی - بانوی من - رضا صادقی - دانلود آهنگ جدید بانوی من رضا صادقی - دانلود اهنگ جدید رضا صادقی بانوی من - متن اهنگ بانوی من رضا صادقی - متن اهنگ  و دانلود بانوی من رضا صادقی - پادشاه دانلد

می دونی با تو پرم از عشقه دوباره

میدونی بی تو اسمونم نمیباره

دیگه بعد از تو همه حالم و روزم ، سازم وسوزم  معنا نداره

برای دوستداران رضا صادقی که تعدادشون کم هم نیست یک اهنگ زیبا ف جدید و عاشقانه به نام بانوی من را اماده کرده ایم که ترانه و اهنگ اون رو هم رضا صادقی ساخته و ما به همراه متن شعر این اهنگ را هم قرار دادیم . توصیه پادشاه دانلود گوش دادن و دانلود این اهنگ زیباست.

نام آهنگ : بانوی من // خواننده : رضا صادقی

ترانه و آهنگ : رضا صادقی // تنظیم : معین راهبر


متن آهنگ بانوی من 


بده دستاتو به من

بانوی من

تا باورم شه

تویه دستایه تو می تونه 

که روز آخرم شه

تو که از هر چی که داشتی

واسه من ساده گذشتی

سرنوشت تلخمو

با عشق رویاییت نوشتی


می دونی با تو

پرم از عشقه دوباره

می دونی بی تو

آسمونم نمی باره

دیگه بعد از تو

همه حالم و روزم

سازمو سوزم 

معنا نداره


می دونی با تو

پرم از عشقه دوباره

می دونی بی تو

آسمونم نمی باره

دیگه بعد از تو

همه حالم و روزم

سازمو سوزم 

معنا نداره


وقتی حتی پیشمی

دلم برات پر می زنه

دلو عقلم یکی میشن

به سیم آخر می زنه

از تو ممنونم 

صبوری می کنی

خوبو بدم

بدم

تازه فهمیدم کی ام

واسه چی دنیا اومدم


می دونی با تو

پرم از عشقه دوباره

می دونی بی تو

آسمونم نمی باره

دیگه بعد از تو

همه حالم و روزم

سازمو سوزم 

معنا نداره


می دونی با تو

پرم از عشقه دوباره

می دونی بی تو

آسمونم نمی باره

دیگه بعد از تو

همه حالم و روزم

سازمو سوزم 

معنا نداره


می دونی با تو

پرم از عشقه دوباره

می دونی بی تو

آسمونم نمی باره

دیگه بعد از تو

همه حالم و روزم

سازمو سوزم 

معنا نداره


می دونی با تو

می دونی بی تو

دیگه بعد از تو


برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

بانوی من

 

کیفیت 320

بانوی من

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

بانوی من

 

کیفیت 320

بانوی من

 برای اطلاع از مطالب و آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وراد کنید.

پادشاه  دانلود به هیچ عنوان ای میل تبلیغاتی ارسال نمیکند و تنها مطالب اپدیت جدید را به اطلاع میرساند

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید.

پی نوشت  
فقط تو ایرانه که موقع سبقت از ماشین جلویی..
تمام سرنشینان دو  ماشین همدیگه رو نگاه میکنن....!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,649
  • بازدید ماه : 17,119
  • بازدید سال : 182,159
  • بازدید کلی : 19,836,715
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات