loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1929 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
بهمراه نگاهی به کوتاه به فیلم
راهنمای جستجو : دانلود موسیقی - دانلود موسیقی متن فیلم - دانلود موسیقی متن فیلم های خارجی - دانلود موسیقی فیلم پلنگ صورتی - موسیقی فیلم پلنگ صورتی اثر هنری مانچینی - دانلود موسیقی متن فیلم پلنگ صورتی اثر هنری مانچینی - بررسی کوتاه فیلم پلنگ صورتی - پادشاه دانلود
یک موسیقی خاطره انگیر هدیه این ساعت پادشاه دانلود به کاربران گرامی است. موسیقی فیلم و کارتون پلنگ صورتی ساخته هنری مانچینی که برای همه خاطره انگیز است و رنگ صورتی را به رنگ محبوب دوران کودکی بسیاری تبدیل کرده است. پلنگ صورتی فیلمی است که بازسازی سری فیلمهای قدیمی تر پلنگ صورتی و محصول 2006  است. با ما در ادامه همراه باشید تا نگاهی کوتاه به فیلم بیندازیم.
خلاصه فیلم 
در  فیلم  پلنگ صورتی که درسال 2006 میلادی ساخته شده، استیو مارتین، کوین کلاین و ژان رنو حضور دارند. در این فیلم کارآگاهی مامور می شود تا پرده از ماجرای قتل یک مربی فوتبال بردارد و الماس پلنگ صورتی را پیدا کند.
فیلم در حالی شروع می شود که رئیس پلیس پاریس، ماجرای سرقت الماس پلنگ صورتی را بازگو می کند. در حالی که او داستان را نقل می کند، داستان به عقب باز می گردد و مسابقه فوتبال بین دو تیم فرانسه و چین به تصویر کشیده می شود. مربی تیم فرانسه که در استادیوم بوده و حلقه الماس پلنگ صورتی را به دست داشته، پس از بازی به وسیله دارت سمی به قتل می رسد و حلقه پلنگ صورتی ناپدید می شود. رئیس پلیس که تمایل دارد مدال افتخار را به دست بیاورد، استیو مارتین را که دراین فیلم نقش کارآگاهی دست و پا چلفتی را ایفا می کند، به طور رسمی مامور بررسی این پرونده می کند. این در حالی است که رئیس پلیس به طور مخفیانه تیمی را مامور بررسی همین پرونده می کند. ابتدا در روند کار او پیشرفت های اندکی رخ می دهد و موقعیت ها را یکی پس از دیگری خراب می کند.
در ادامه این فیلم نخستین فرد مظنون با شلیکی در ناحیه سر به قتل می رسد. شاهدی با نام شری پیش از اینکه قاتل گلوله را شلیک کند، این جمله را می شنود:«اوه تویی!» بنابراین تصمیم می گیرد تمام افرادی را که در پاریس نامشان تو است، جمع آوری کند! کارآگاه در تعقیب یک فرد مظنون به نیویورک سفر می کند؛ اما مشخص می شود که فرد مظنون بی گناه است.

در این هنگام، بر پایه این حقیقت که سمی که مربی فوتبال را به قتل رسانده، از گیاهان چینی گرفته شده، رئیس پلیس نتیجه می گیرد که نماینده سیاسی چین متهم به قتل است. سپس رئیس پلیس اقدام به توطئه چینی برای کارآگاه می کند و در حالی که کارآگاه در فرودگاه منتظر است تا به پاریس برگردد، دستگیر شده و در روزنامه ها، اخباری در خصوص دستگیری او منتشر می شود. اما سرانجام کارآگاه بر رئیس پلیس چیره می شود و قاتل اصلی را به طور تصادفی شناسایی می کند و موفق به دریافت مدال افتخار می شود.
شناسنامه فیلم
کارگردان شاون لوی
نویسنده استیو مارتین
لن بلامی
بر اساس داستانی از:
لن بلامی
مایکل سالتزمن
خلق شخصیت‌ها:
موریس ریکلین
بلیک ادواردز
بازیگران استیو مارتین
کوین کلاین
بیونسه ناولز
ژان رنو
امیلی مورتیمر
هنری چرنی
موسیقی کریستوفر بک
تم
فیلم‌برداری جاناتان براون
تدوین جورج فالسی جونیور
توزیع‌کننده
مترو گلدوین مایر
تئاترهای آمریکا
و ویدئو و
dvd سراسر جهان:
کلمبیا پیکچرز
تئاترهای خارج
از آمریکا:
فاکس قرن بیستم
تاریخ انتشار ۱۰ فوریه ۲۰۰۶
مدت زمان ۹۳ دقیقه
کشور ایالات متحده آمریکا
 فرانسه
زبان انگلیسی
بودجه $۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰
فروش $۱۵۸٬۸۵۱٬۳۵۷
نکته جالب در باره این فیلم ان است که استیو مارتین که از نویسندگان فیلمنامه بوده است در ابتدا اشخاصی مانند کوین اسپیسی و مایک مه یرز  را برای ایفای نقش بازرس کلوزه در نظر داشت اما در انتها خود او به ایفای نقش پرداخت.
درباره هنری مانچینی سازنده موسیقی
هنری مانچینی ( Henry Mancini)‏ (۱۶ آوریل ۱۹۲۴ - ۱۴ ژوئن ۱۹۹۴) از آهنگسازان و رهبران ارکستر آمریکایی ایتالیایی‌تبار بود.
پس از درخشش مانچینی در موسیقی فیلم «ابوت و کاستلو» در سال ۱۹۵۲، به عنوان آهنگساز فیلم شهرت یافت. به طوری که کمپانی فیلمسازی یونیورسال او را تمام وقت برای برنامه‌های خود به کار گرفت.
علاوه بر آن مانچینی برای فیلمی از اورسن ولز به نام «نشان شر» در سال ۱۹۵۸ موسیقی متن نوشت که به گفته خودش، موسیقی متن این فیلم یکی از بهترین کارهای او در آن دوره بوده‌است. اورسن ولز از او خواسته بود تا یک اثر واقع‌گرایانه را خلق کند و مانچینی در این فیلم با به خدمت گرفتن چند نوازنده خیابانی Jazz، به بهترین نحو ممکن واقع‌گرایی را با تمرکز بر هسته اصلی فیلم و تطبیق موسیقی بر آن ایجاد کرد.
حال دیگر همه دنیا «هنری مانچینی» را به عنوان موسیقیدان و آهنگساز مشهور می‌شناختند. از آثار دیگر موسیقی فیلم او می‌توان از «صبحانه در تیفانی»، «ویکتوریا»، «روزهای شراب و رز» (برنده اسکار ۱۹۶۲)، «هاتاری»، اثر به یاد ماندنی «پیاده‌روی بچه فیل»، «فیلم پلنگ صورتی» (با بازی کمدین مشهور انگلیسی پیتر سلرز در نقش کارآگاه کلوزو)، موسیقی فیلم «معما» (با بازی کری گرانت - آدری هیپورن و والتر متیو) و . . . نام برد. همچنین موسیقی فیلم‌های تلویزیونی چون Thorn Birds ،Shadow Box ، Moon River و . . . از او بوده‌است. کارهای او را خواننده‌های بزرگی چون Frank Sinatra و Andy Williams اجرا کرده‌اند. موسیقی متن سریال کارتونی پلنگ صورتی که جزو ۲۰ موسیقی متن برتر قرن اخیر انتخاب شده از اوست. موسیقی متن فیلم و تم «پلنگ صورتی» که بر اساس سبک جاز نوشته شده و «هنری مانسینی» بخشی از نت‌ها را براساس حرکات بدن کارتون «پلنگ صورتی» بنا گذاشته.
مانچینی کار ساخت موسیقی متن را در نیمه نخست دهه پنجاه میلادی آغاز کرد و در طول چهل سال، شماری از بهترین آثار را در زمینه موسیقی فیلم خلق کرد.
هر چند او آثارش را به طور عمده درسبک موسیقی جاز آفرید ولی موسیقی او به سبک خاصی محدود نمی‌شود، در آثار او هم کارهای pop وjazz و هم کارهای کلاسیک را می‌توان مشاهده کرد. او رهبری ارکسترهایی چون ارکستر سمفونیک لندن، ارکستر فیلارمونیک لس‌آنجلس، پاپ بوستن و . . . را نیز بر عهده داشته‌است.
هنری مانچینی ۷۲ بار نامزد دریافت جایزه Grammy شد و توانست در ۲۰ مورد آن به دریافت جایزه معروف نائل آید. همچنین در ۱۸ مورد نامزد دریافت جایزه اسکار بود که توانست چهار اسکار را نیز از آن خود سازد.
هنری مانچینی در ۱۴ ژوئن سال ۱۹۹۴ از دنیا رفت و اکنون با شنیدن اهنگ پلنگ صورتی به یاد اورده میشود.


دانلود قطعه منتخب نیازی به پسورد ندارد

دانلود قطعه منتخب موسیقی فیلم پلنگ صورتی از لینک 1

دانلود قطعه منتخب از لینک 2

دانلود قطعه منتخب از لینک 3


دانلود کل البوم از لینک 1

دانلود کل البوم از لینک 2

پسورد :  www.soundtracks.ir



برای اطلاع از موسیقی و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم
پی نوشت 
 
دعای آخر شب وقت چت :   خدایا به من قدرتی عطا کن که کامپیوتر را شات دان  کرده و بکپم....!!!!!




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 625
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 625
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 230,488
  • بازدید کلی : 19,885,044
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات