loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2029 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

ضد چین و چروک و سفید کننده،صاف کننده صورت،جوان کننده صورت،زیبا سازی پوست
 

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/alichang/vs015.jpg

"کرم خرچنگ والنسی حاوی چیتوسان ، ویتامین E،پودر اسلکت خرچنگ می باشد.ویتامین E باعث تقویت پوست و کاهش ضایعات پوستی نظیر چروک ، الـــتهاب ، خارش و ... می گردد و پوست را شاداب و لطیف میکند. باعث از بین رفتن خط اخم و چین و چروکهای صورت می گردد و پوست را روشن تر میکند.
طریقه مصرف : ابتدا صورت را با صابون ضد چروک خرچنگ شسته و با یک حوله نرم خشک کنید.شبها قبل از خواب کرم را استعمال نمایید چون فعل و انفعالات پوست در هنگام خواب کاهش یافته و پوست قادر به جذب بیشتر کرم می باشد.در نتیجه کرم تاثیر بیشتر خود را در آن زمان برروی پوست میگذارد.پس از مصرف کرم درون یخچال نگه داری شود." " برخی از امکانات و قابلیتها:
* کاملا طبیعی
* ضد چین و چروک
* صاف کننده پوست
* زیبا سازی پوست
* از بین بردن خط های اخم
* ضد الـــتهاب ، چروک و خارش
* حاوی ویتامین E و چیتوسان و پودر خرچنگ
* شاداب و لطیف کننده پوست

» قیمت: 28,000 تومان



راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - آهنگ ایرانی - اهنگ جدید - دانلود آهنگ های جدید ایرانی - من اینو خوب میدونم - دانلود اهنگ جدید من اینو خوب میدونم - رضا صادقی - خشایار اعتمادی - دانلود اهنگ جدید رضا صادقی بهمراه خشایار اعتمادی - متن اهنگ من اینو خوب میدونم - متن اهنگ من اینو خوب میدونم از رضا صادقی و خشایار اعتمادی - متن اهنگ و دانلود اهنگ جدید من اینو خو ب میدونم از رضا صادقی و خشایار اعتمادی
اهنگ های با اجرای مشترک همیشه طرفدارن زیادی دارند. در این پست قصد معرفی یک آهنگ جدید و زیبای مشترک از دو هنرمند  رو داریم که محبوبیت فراوانی هم دارند. رضا صادقی و خشایار اعتمادی با هم یک آهنگ زیبا و جدید رو اجرا کردند که قطعا مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. " من اینو خوب میدونم " اهنگ جدید  و زیبایی با اجرای مشترک رضا صادقی و خشایار اعتمادی است که ترانه ای از محمد امام را به زیبایی و هنرمندانه اجرا کردند. به همراه دانلود این هنگ زیبا میتوانید متن اون رو هم دریافت کنید.
ترانه سرا : محمد امام // آهنگ : رضا صادقی // تنطیم : محمد امام

تو بد تا می کنی و من
یه جور بد دوست دارم
نمی دونم چقدر اما زیاد از حد دوست دارم

تو بد تا می کنی با من 
جدایی از تو آسون نیست
برات خوبه که این مهره هنوز از بازی بیرون نیست

من اینو خوب می دونم
برای چی منو می خوای
تو وقت هایی که تنهایی فقط دنبال من میایی

غرورت می گه که هر چی که دل آزاری کنی خوبه 
خودت شاید نمی دونی چه رفتاری کنی خوبی

من اینو خوب می دونم

نمی دونی چقدر سخته همش دنبله رو بودن
من از وقتی که یادم هست چشام دنبال تو بودن

نمی گذارم بفهمن که کی عشق و زیر پا می گذاشت
می گم وقتی منو می کشت با هام برخورد خوبی داشت

برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

من اینو خوب میدونم

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

من اینو خوب میدونم


برای اطلاع و دریاقت مطالب و آهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید.

پادشاه دانلود به هیچ عنوان ای میل تبلیغاتی ارسال نمکیند. و تنها فهرست اپدیت روزانه را اطلاع میدهد.

آهنگ های مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید.

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید. 

پی نوشت  
با تشکر از داش مرتضی 
قایقی خواهم ساخت... خواهم انداخت به اب ... قایقم سوراخ خواهد شد...
کوسه مرا خواهد خورد... خوب این چه کاریه...؟.. بشینم خونه بهتر نیست؟ سهراب !!!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 188
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 1,062
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 4,256
  • بازدید ماه : 29,965
  • بازدید سال : 228,194
  • بازدید کلی : 19,882,750
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات