loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1058 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (1)

آهنگ جدید محمد زارع به نام دوست دارم بهمراه متن (شعر)

با کیفیت خوب و پخش آنلاین

از آلبوم جدید رو در و دیوار این شهر2

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید محمد زارع به نام دوست دارم - متن و تکست آهنگ دوست دارم از محمد زارع

آهنگ جديد و بسيار زيباي محمد زارع  به نام " دوست دارم  " از آلبوم جدید " رو در و دیوار این شهر " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با  کيفيت خوب دانلود نمایید

جهت حمایت از صاحب اثر کل آلبوم را با کیفیت ارجینال در فروشگاههای عرضه فرهنگی تهیه فرمایید

نام آهنگ : دوست دارم // خواننده : محمد زارع

از آلبوم جدید " رو در و دیوار این شهر 2"

پخش آهنگ " دوست دارم " محمد زارع




متن (شعر) آهنگ " دوست دارم " محمد زارع

تو شب چشمای تو من باز ستاره میبنیم
 کنار تو
من اروم میگیرم احساس تو نباشه میمیرم
وقتی که میخندی تو کنار من  من عاشقترینم
دستات و باز تو دستم میگیرم
صدای ساز میگه بهترینم
دوست دارم من تو رو هیچوقت تنهات نمیزارم
تا وقتی که عشقت و تو دل دارم
من ارومم وقتی تو رو دارم
دوست دارم من تو رو هیچوقت تنهات نمیزارم
تا وقتی که عشقت و تو دل دارم
من ارومم وقتی تو رو دارم
پادشاه دالود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking..ir
تو شب چشمای تو من باز ستاره میبنیم
 کنار تو
من اروم میگیرم احساس تو نباشه میمیرم
میدونی میخوام کنار تو باشم
نمیتونم از احساس تو جدا باشم
یادته اون روز اروم زیر بارون
گفتی دوست دارم  دوست دارم
دوست دارم من تو رو هیچوقت تنهات نمیزارم
تا وقتی که عشقت و تو دل دارم
من ارومم وقتی تو رو دارم
دوست دارم من تو رو هیچوقت تنهات نمیزارم
تا وقتی که عشقت و تو دل دارم
من ارومم وقتی تو رو دارم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
دوست دارم من تو رو هیچوقت تنهات نمیزارم
تا وقتی که عشقت و تو دل دارم
من ارومم وقتی تو رو دارم
دوست دارم من تو رو هیچوقت تنهات نمیزارم
تا وقتی که عشقت و تو دل دارم
من ارومم وقتی تو رو دارم
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت128    حجم: 4.14 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پیچ و مهره در تاریخ 1393/05/06 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود
امیدوارم همیشه موفق باشید
http://www.sanatcaran.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 413
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,684
  • بازدید ماه : 17,154
  • بازدید سال : 182,194
  • بازدید کلی : 19,836,750
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات