loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 937 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید مصطفی اشتیانی به نام شک بهمراه متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ شک از مصطفی آشتیانی- متن و تکست آهنگ شک از مصطفی اشتیانی

آهنگ جديد و بسيار زيباي مصطفی آشتیانی  به نام " شک  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : شک // خواننده : مصطفی آشتیانی

ترانه : نرگس جعفری // آهنگ : امین مالک // تنظیم : پویان اعتصامی // میکس : حامد برادران

پخش آهنگ " شک " مصطفی آشتیانی



متن (شعر) آهنگ " شک " مصطفی آشتیانی

تو خوابت برده اما من هنوز از غصه بیدارم
به اینکه عاشقم باشی چه احساس بدی دارم
دارم شک میکنم کم کم  که فکرت پیش من باشه
نگو پرت و پلا میگم حواس من سر جاشه
همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی
کنار من که میشینی  یه بوی دیگه ای میدی
همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی
کنار من که میشینی  یه بوی دیگه ای میدی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود 
www.dlking.ir
بهت شک کردم این روزا بگو مال کدوم مردی
که حتی رنگ موهاتم برای اون عوض کردی
یه حال دیگه ای داری همش میگی که من اینم
من حتی لحن حرفاتو یه جور دیگه می بینم
همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی
کنار من که میشینی  یه بوی دیگه ای میدی
همین عطرت به من میگه یکی غیر از منو دیدی
کنار من که میشینی  یه بوی دیگه ای میدی
 ♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫      

آهنگ با کيفيت320    حجم: 9.2 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.7 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 19,582
  • بازدید سال : 184,622
  • بازدید کلی : 19,839,178
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات