loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 674 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام دلم بیقراره بهمراه متن (شعر) آهنگ

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ دلم بیقراره محمدرضا هدایتی - متن و تکست آهنگ دلم بیقراره محمد رضا هدایتی

آهنگ جديد و بسيار زيباي محمدرضا هدایتی  به نام " دلم بیقراره  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با بالاترین  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : دلم بیقراره // خواننده : محمدرضا هدایتی

آهنگ : هدایتی و رشید رفیعی // تنظیم : رشید رفیعی

پخش آهنگ " دلم بیقراره " محمد رضا هدایتی



متن (شعر) آهنگ " دلم بیقراره " محمد رضا هدایتی

تویی پاک ترین تو دل بی تاب من
تو آرامش این چشمای بی خواب من
تویی عزیز ترین لحظه ی بی طاقتی
ولی رفتی عزیزم به همین راحتی
وای دلم بی قراره دل من غصه داره
حسرت اون روز و داره که برگردی دوباره
وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم
نیستی و من غصه دارم بد جوری بی قرارم
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود 
www.dlking.ir
اگه لحظه به لحظه هام و با من باشی
تو آرامش قلب بی قرارم باشی
دیگه چیزی نمی خوام من از این زندگی
به جز این که  همیشه تو کنارم باشی
وای دلم بی قراره دل من غصه داره
حسرت اون روز و داره که برگردی دوباره
وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم
نیستی و من غصه دارم بد جوری بی قرارم
شبم با تو قشنگه پر نوره پر رنگه
دلم بی تو گرفته دلم بی تو چه تنگه
تویی آروم قلب خسته و دلواپس من
بیا ببین که قلب من چقدر با تو یه رنگه
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫  پادشاه دانلود
وای دلم بی قراره دل من غصه داره
حسرت اون روز و داره که برگردی دوباره
وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم
نیستی و من غصه دارم بد جوری بی قرارم
  ♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 5.6 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,403
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,591
  • بازدید ماه : 19,061
  • بازدید سال : 184,101
  • بازدید کلی : 19,838,657
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات