loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1549 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام چشمای مست بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : چشمای مست // خواننده : سینا شعبانخانی

ترانه : سینا شعبانخانی و فرهاد جهانی //آهنگ : سینا شعبانخانی

تنظیم و میکس : حامد برادران

Song name:  Cheshmaye Mast                 Singer: Sina Shabankhani

Lyrics : S.Shabankhani & Farhad Jahani   Music: S.Shabankhani 

Arrangement & MIX : Hamed Baradaran

Download  Sina Shabankhani  New song called  Cheshmaye mast

متن(شعر) آهنگ " چشمای مست " سینا شعبانخانی


چشمات حرفایی داره که همه دنیا به غیر از من میدونن

حرفات دنیایی داره که همه دنیا به غیر از من میدونن میدونن وای

اگه با من باشی اگه تو مال من شی

اگه تو این پرواز تو پرو بال من شی

دیگه تو این قلبم چرا نمیمونه با تو وای

دل کوچیک من بدون تو میگیره

همه آرزوهام تو نباشی میمیره بی تو دنیام تاریک و سرده

چشمای مست تو آروم جونمه اگه نباشی خونه مون ویرونمه

چشمای مست تو آروم جونمه

اگه نباشی خونه مون ویرونمه

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

پلکات تا رویه هم میاد همه دنیا به غیر از من میمیرن

برق چشمای تو میشم وقتی میبینمت آروم میگیرم

چشمای مست تو آروم جونمه اگه نباشی خونه مون ویرونمه

اگه با من باشی اگه تو مال من شی

اگه تو این پرواز تو پرو بال من شی

دیگه تو این قلبم چرا نمیمونه با تو وای

دل کوچیک من بدونه تو میگیره

همه آرزوهام تو نباشی میمیره بی تو دنیام تاریک و سرده

چشمای مست تو آروم جونمه اگه نباشی خونه مون ویرونمه

چشمای مست تو آروم جونمه

اگه نباشی خونه مون ویرونمه

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.99 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.98 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " چشمای مست " در وبلاگ شما





پکیج کامل و جامع آموزش پرورش قارچ به زبان فارسی

بهترین فرصت درآمد سازی حتی در منزل

بیش از 4 ساعت آموزش فارسی پرورش قارچ های خوراکی

به همراه آموزش پرورش توت فرنگی درون منزل به عنوان هدیه

قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر ها

پکیج اوریجینال و بسیار شکیل

ویژگی ها:

  • آموزش گام به گام کشت قارچ خوراکی به صورت ویدئویی با توضیحات فارسی به صورت جامع و کامل
  • آموزش پرورش قارچ خوراکی در مقیاس های خانگی تا کارگاهی و صنعتی
  • بدون نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی و بدون نگرانی از بابت هزینه های گزاف آموزش در کلاس های حضوری

 

خريد پستي
قیمت: 17760تومان 
قيمت : 14800 تومان
آموزش پرورش قارچ به زبان فارسی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 897
  • باردید دیروز : 1,197
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,047
  • بازدید ماه : 32,432
  • بازدید سال : 197,472
  • بازدید کلی : 19,852,028
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات