loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1619 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید سامان جلیلی به نام دوست دارم بهمراه متن(شعر) آهنگ

با بالاترین کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ دوست دارم سامان جلیلی - متن و تکست آهنگ دوست دارم سامان جلیلی

آهنگ جديد و بسيار زيباي سامان جلیلی  به نام " دوست دارم   " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را بابالاترین  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : دوست دارم // خواننده : سامان جلیلی

ترانه : امید علیخانی // آهنگ : سامان جلیلی //تنظیم : حامد برادران

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند


پخش آهنگ " دوست دارم " سامان جلیلی



متن (شعر) آهنگ " دوست دارم " سامان جلیلی

دنبال یه حرف تازه توی رویای تو بودم
واسه ابراز علاقه م این ترانه رو سرودم
توعبور واژه ها که پشت هم پیش می گشتم
آخر رسید به این حرف دوست دارم و نوشتم
دوست دارم و نوشتم  من دوست دارم قده آسمون پر ستاره
جوری که که سمت تو میاد به اراده  بی اشاره
به اراده وبی اشاره من دوست دارم قده تویی که نمی دونی
قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی
توی خاطرم می مونی
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
سمت من نشونه رفته تیر عشق تو عزیزم
دخل من اومده انگار بسته شد راه گریزم
عشق من یکی یه دونست اصلا هم همتا نداره
تا همیشه مثل بارون روی دل.تو می باره
روی دل تو می باره
من دوست دارم  قدره آسمون پر ستاره
جوری  که سمت تو میاد به اراده  بی اشاره
به اراده و بی اشاره من دوست دارم قدره تویی که نمی دونی
قدری که بگم تا ابد توی خاطرم می مونی
توی خاطرم می مونی
♫♫♫♫♫♫         ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
Song Ft Saman Jalili called "I love you" with  text (lyrics) This song is ready for visitors. You can listen the songs online or download it with high quality. Song Name: I love you / / singer: Saman Jalili Song: Omid Alikhani / / Song: Saman Jalili / / Arranger: H. Bradaran
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 941
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 2,587
  • بازدید ماه : 8,049
  • بازدید سال : 173,089
  • بازدید کلی : 19,827,645
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات