loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 691 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (0)


آهنگ جدید ایمان غلامی به نام مرد بهمراه متن(شعر)

با کیفیت خوب، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Iman Gholami    New Song called   Man

نام آهنگ : مرد // خواننده : ایمان غلامی

ترانه : ایمان غلامی و امیر کیانی // آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

Song name:  Man                 Singer: Iman Gholami

Lyrics: Iman Gholami & Amir Kiani       Music & Arrangement: Iman Gholami

متن(شعر) آهنگ " مرد " ایمان غلامی


من مرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده

که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده

من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همین و بس

میگفتم این احساس فرق داره میگفتن این یه آدم دیگست

هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم

مغرورم و یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

کوهها به کوهها میرسن اما این آدما از هم جدا موندن

فریادهارو میشنون اما آدم نماها بی صدا موندن

از خوابهای بد رها میشی پایان این کابوس بد خوبه

ای مرد رویایی خاک من من هم مثل تو قلبم آشوبه

اونکه همیشه رو به رو با درد تنها میون سختیاست مرده

فکرو حواس و بغض و دلشوره یک مرد یک کوه پر از درده

من مرد اون روزای سختم که سختی منو از پا در آورده

که هیشکی از این اشتباهاتم غیر خودم سر در نیاورده

من دل به هر کی داده بودم از تنهایی هام بوده همین و بس

میگفتم این احساس فرق داره میگفتن این یه آدم دیگست

هر جا که دوستام میرسیدن من از دشمنم کمک میخواستم

مغرورمو یک عمره تنهایی پای غرورم سخت وایستادم

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 128 حجم: 5.97 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد


کد پخش آهنگ " مرد " ایمان غلامی در  وبلاگ شما







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 616
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 616
  • بازدید سال : 230,479
  • بازدید کلی : 19,885,035
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات