loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 642 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

پایه عکاسی مونوپاد

مخصوص موبایل و دوربین دیجیتال

نگه دارنده انواع موبایل برای فیلم برداری یا عکاسی

بدنه سبک و مقاوم

برای اولین بار در ایران

 

24900 تومان

آهنگ جدید اراد اریا به نام لعنتی بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود اهنگ لعنتی از اراد اریا - متن و تکست آهنگ لعنتی از اراد اریا - کد پخش آهنگ لعنتی آراد اریا در وبلاگ ها

آهنگ جديد و بسيار زيباي آراد آریا  به نام " لعنتی  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : لعنتی // خواننده : آراد آریا

ترانه : رضا کیاسالار // آهنگ : اراد اریا // تنظیم : آراد اریا // میکس : احسان ایمانی

پخش آهنگ " لعنتی " آراد اریا




متن (شعر) آهنگ " لعنتی " آراد آریا

کجا میره این جاده ی لعنتی کجا میرسم آخر این مسیر
کجایی که راه و نشونم بدی بیا لعنتی ردپام و بگیر
برای خدا هم شده رحم کن منو توی این جاده تنها نذار
برای یه لحظه به من فکر کن من لعنتی رو به خاطر بیار
یه چیزی بگو راهم و ساده کن من لعنتی گم شدم، گم شدم
تویی اون که داره صدا میزنه تویی  یا دچار توهم شدم
یه لحظه خودت رو نشونم بده خلاصم کن از التهاب کویر
دیگه پای رفتن نمونده برام رفاقت کن و رد پام و بگیر
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
منو با خودت سمت فردا بکش نجاتم بده از شب خط خطی
منو توی قلبت قرنطینه کن به دادم برس لعنتی، لعنتی
برای خدا هم شده رحم کن منو توی این جاده تنها نذار
برای یه لحظه به من فکر کن من لعنتی رو به خاطر بیار
کجا میره این جاده ی لعنتی کجا میرسم آخر این مسیر
یه چیزی بگو راهم و ساده کن من لعنتی گم شدم، گم شدم
تویی اون که داره صدا میزنه تویی یا دچار توهم شدم
یه لحظه خودت رو نشونم بده خلاصم کن از التهاب کویر
دیگه پای رفتن نمونده برام رفاقت کن و رده پام و بگیر
♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 9.06 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 4.46 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " لعنتی " اراد اریا در وبلاگ ها

کد زیر را در  محل دلخواه و مناسب وبلاگ خود کپی کنید





 

معجزه اي در افزايش قد

آيا از كوتاهي قد خود رنج مي بريد ?

به راحتي وبا جديدترين روش ها قد شما بلند مي شود

افزايش قد شما با جديدترين وعلمي ترين متد

روشهاي ويژه ي  چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته

كاملترين روش آموزش تضميني افزايش قد در دنيا

بدون استفاده از انواع داروهاي شيميايي و هورموني زيان آور

حركات ورزشي خاص و 100در صد علمي

معجزه اي در افزايش قد

آيا به دنبال روش هاي واقعي وتضميني براي افزايش قد خود هستيد؟

فرمول جادويي افزايش قد مناسب براي تمام سنين براي اولين بار در ايران

شما با اين تمرين ها و نرمش ها بعد از مدت كوتاهي قد بلند مي شويد

تمرینات سی دی و کتاب مکمل هم هستند

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

1 كتاب + 1 سي دي

8500 تومان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,647
  • بازدید ماه : 17,117
  • بازدید سال : 182,157
  • بازدید کلی : 19,836,713
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات