loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 595 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)
خريد پستي
قیمت: 12600تومان 
قيمت : 10500 تومان
گيره فرم دهنده و كوچك كننده بيني

نتيجه اعجاب انگيز آن را در مدت زماني بسيار كوتاه

 تا حدي كه خودتان نيز باورتان نميشود مشاهده خواهيد نمود

زيبا كننده فرم دهنده و كوچك كننده

مخصوص بيني هاي گوشتي ، متورم و غضروفي

بدون نياز به عمل جراحي

 

محصول برگزيده و پرفروش آرايشي بهداشتي اروپا

پديده زيبايي سال ۲۰۱۲ در اروپا

آخرين قدم را براي جذابيت برداريد!

فقط با ۲۰ دقيقه استفاده در روز …

بدون كوچكترين عوارض جانبي



آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام حس تلخ بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

نام آهنگ : حس تلخ // خواننده : مهدی یغمایی

ترانه : مریم یوسفی // آهنگ : مهدی یغمایی // پیانو : رضا تاجبخش

Song name: Hese Talkh                Singer:Mehdi Yaghmaie

Lyrics: Maryam Yosefi       Music: Mehdi Yaghmaie 

Download  Mehdi Yaghmaie  New song called Hese Talkh

متن(شعر) آهنگ " حس تلخ " مهدی یغمایی


نکش دستاتو رو گونه م من از این لحظه بیزارم

ترحم راه حلش نیست من احساست رو کم دارم

من احساست رو کم دارم

یکم اندازه ی من شو بذار تو لحظه هات جا شم

بدون مرز میتونم یه عالم عاشقت باشم

یه عالم عاشقت باشم

یه کاری کن که آروم شم تو هم عاشق شو میتونی

نگو دردامو میفهمی تو که چیزی نمیدونی

یه روز از پیش من میری

یه روز میخوای که برگردی تو با رفتار مشکوکت

منو دیوونه تر کردی

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

باید درکم کنی اما نمیخوام دل بسوزونی

باید دلواپسم باشی تو که حالم رو میدونی

منو عادت نده هرگز به این احساس اجباری

تموم کن حس تلخی رو که این روزا به من داری

یه کاری کن که آروم شم تو هم عاشق شو میتونی

نگو دردامو می فهمی تو که چیزی نمیدونی

یه روز از پیش من میری

یه روز میخوای که برگردی تو با رفتار مشکوکت

منو دیوونه تر کردی

نکش دستاتو رو گونه م من از این لحظه بیزارم

ترحم راه حلش نیست من احساست رو کم دارم

من احساست رو کم دارم , کم دارم

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320  حجم: 10.5 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 4.22 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ


متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد
کد پخش آهنگ " حس تلخ " در وبلاگ شما





خريد پستي
قیمت: 51600تومان 
قيمت : 43000 تومان
بستنی ساز نایس آیس Nice Ice
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,190
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,378
  • بازدید ماه : 18,848
  • بازدید سال : 183,888
  • بازدید کلی : 19,838,444
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات