loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 301 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور به نام مشکوک بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور به نام مشکوک - متن و تکست آهنگ مشکوک - کد پخش آهنگ مشکوک در وبلاگ

آهنگ جديد و بسيار زيباي سیاوش قمصری و رامین ساور   به نام " مشکوک  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نموده و کد پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. 

نام آهنگ : مشکوک // خواننده : سیاوش قمصری ، رامین ساور

ترانه : علی ایلیا // آهنگ و تنظیم : حامد برادران

پخش آهنگ " مشکوک " سیاوش قمصری




متن (شعر) آهنگ " مشکوک " سیاوش قمصری

من که می دونم به کی فکر می کنی من که می دونم دلت کی و می خواد
یه جوری تو فکر اون قلبی که بوی عطرش داره تا اینجا میاد
نگو من بی خودی مشکوک شدم نگو کارای عجیبی می کنم
شما انقدر با هم آشنا شدید که با هر دوتون غریبی می کنم
همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو
برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو
همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو
برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو
پادشاه دانلود  ♫♫♫♫♫♫ پادشاه دانلود
www.dlking.ir
حرفایی که پیش من نمی زنی خیلی راحت میگی وقتی پیش ماست
دوست داری باهاش باشی باش ولی طرفت رو از الان خوب بشناس
اون با من که این همه باهاش بودم مثل دشمنش داره  تا می کنه
تو که تازه چند روزه میشناسیش پس ببین با تو چی کارا می کنه
همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو
برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو
همه چی از اولش معلوم بود از نگاه اون و برق چشم تو
برای این که باهاش دست بدی زود تر از من دستت و بردی جلو
 ♫♫♫♫♫♫            ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت320    حجم: 7.50 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت128    حجم: 3 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش آهنگ " مشکوک " سیاوش قمصری در وبلاگ ها

کد زیر را در محل مناسب و دلخواه از وبلاگ خود کپی کنید







برچسب ها دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور به نام مشکوک , دانلود آهنگ جدید مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , دانلود آهنگ مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور به نام مشکوک , آهنگ مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , آهنگ جدید مشکوک سیاوش قمصری و رامین ساور , متن آهنگ مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , متن و تکست آهنگ مشکوک سیاوش قمصری و رامین ساور , کد پخش آهنگ مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , کد پخش آهنگ مشکوک سیاوش قمصری و رامین ساور در وبلاگ ها , متن و دانلود آهنگ مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , متن تکست و دانلود آهنگ مشکوک سیاوش قمصری و رامین ساور , کد پخش آهنگ جدید سیاوش قمصری و رامین ساور به نام مشکوک , پادشاه دانلود , دانلود آهنگ مشکوک سیاوش قمصری و رامین ساور با بالاترین کیفیت , متن و کد پخش آهنگ مشکوک از سیاوش قمصری و رامین ساور , دانلود آهنگ های جدید , متن آهنگ , کد پخش اهنگ در وبلاگ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 613
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 20,052
  • بازدید سال : 185,092
  • بازدید کلی : 19,839,648
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات