loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2502 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (0)

تبلت Wintouch مدل Q75

تبلت WINTOUCH مدل Q75
 

نسل جدید تبلت های وین تاچ در خانه شما محل کار شما و همراه شما
 

با وزن بسیار پایین و گرافیک بالا جهت انواع بازیها و سیستم عامل اندروید 4.0.3
 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1705.jpg
 


 

 

این تبلت با وزن پایین و سی پی یو قدرتمند 1.2 و گرافیک و سیستم صوتی قوی به همراه قابلیت اتصال به اینترنت بیسیم و مودم 3g و همچنین دوربین و سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.3 همه نیازهای عمومی شما به لپ تاپ را در خود جای میدهد.هزینه بسیار پایین در کناز وزن پایین تر از مزایای تبلت ها نسبت به کامپیوتر های همراه است.
 

قابلیت اتصال به کیبرد و ماوس این تبلت را قادر میسازد تا همانند یک نوت بوک بتوانید از آن استفاده کنید.همانطور که میدانید هم اکنون هزاران نرم افزار برای این ورژن از اندروید ساخته شده نرم افزار های آفیس ,ادوب,فتوشاپ,فلش ,پی دی اف و ... همگی در این تبلت ها قابل اجرا میباشد.

وزن پایین و قابلیت تاچ بالا به همراه پردازنده قوی و گرافیک خوب آن موجب گردیده تا تبلت های وین تاچ بهترین ابزار برای انواع بازی های رایانه ای شما و فرزندتان باشد.
 

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد این محصول با شماره تلفنهای 01112223344 و یا 09334721214 تماس حاصل فرمائید 

قیمت : 3,900,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


گوشی 2 سیمکارته طرح آیفون 4S

گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی

به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب آیفون 4S شوید


http://hamkaran.net/upload/uc_1716.jpg

 

گوشی موبایل دو کارت همزمان فعال طرح IPHONE 4S

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 2 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد تاچ  دارای ویژگی های روز موبایل شامل  اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا میباشد
 

 

قیمت : 1,740,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید متین معارفی (دوحنجره ) به نام لعنتی همراه با متن، تکست (شعر)

با دو کیفیت از چند سرور مختلف

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود اهنگ لعنتی متین معارفی - دانلود اهنگ جدید متین معارفی به نام لعنتی - متن اهنگ لعنتی متین معرافی - متن و تکست و دانلود اهنگ لعنتی  متین معارفی - پادشاه دانلود

متین معارفی (دوحنجره) را به خاطر سبک خاصش خیلی ها دوست دارند. برای این از دسته از بازدید کنندگان گرامی آهنگ جدید " لعنتی " با صدای متین معارفی را همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ برای شما فراهم نموده ایم. پادشاه دانلود امید دارد این آهنگ مورد رضایت کاربران قرار گیرد از نظرات خود ما را مطلع کنید.

نام آهنگ : لعنتی // خواننده : متین معارفی

ترانه و آهنگ : متین معارفی // تنطیم : امیدصفا


متن ، تکست (شعر) آهنگ لعنتی از متین معارفی

لعنتی به من بگو که … خورده بودی

کجا خورده بودی که مست کرده بودی

 

 

که ما رفتیم …..دستای ما زیر ساطور خدا

دست نزن به دست من تو راست گو باش و زر نزن

که مغز من پر از عاشقانه هاست

لالالالالالالای

این گناه من ببخش و عاشقانه میروم

به سمت عاشقی نکن عزادار مادرم

قول میدم که ادم انسانی بشم برای تو

 

من به یاد تو بودم و هستم و

به یاد تو میشینم میشینم

این قلب پاره پاره ام ببین

که عاشقانه گریه میکند

دست نزن به قلب من به قلب من

 

مغز من دگر جواب گو نمی باشدو

و به یاد خاطرات تلخ ان زمان

کپک زده به یاد این جهان فلک زده

فلک زده

  

من به یاد تو بودم و هستم و

به یاد تو میشینم میشینم

این قلب پاره پاره ام ببین

که عاشقانه گریه میکند

دست نزن به قلب من به قلب من

 

لعنتی به من بگو که … خورده بودی

کجا خورده بودی که مست کرده بودی

که ما رفتیم …..دستای ما زیر ساطور خدا

دست نزن به دست من تو راست گو باش و زر نزن

که مغز من پر از عاشقانه هاست



دانلود آهنگ لعنتی با کیفیت 320


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



دانلود آهنگ لعنتی با کیفیت 128


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



فروش بطری آب جادویی Water bag - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


پی نوشت  
سکوت همیشه نشاه رضایت نیست.... شاید کسی دارد خفه میشود پشت یک بغض سنگین.....



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 176
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 569
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,750
  • بازدید ماه : 17,220
  • بازدید سال : 182,260
  • بازدید کلی : 19,836,816
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات