loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 453 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید رضا لمانی به نام احساس بهمراه متن (شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید رضا لمانی به نام احساس - متن و تکست آهنگ احساس رضا لمانی

آهنگ جديد و بسيار زيباي رضا لمانی  به نام " احساس  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید

نام آهنگ : احساس // خواننده : رضا لمانی 

ترانه : ندا کاظمی // آهنگ ، تنظیم و میکس : شهاب اکبری

پخش آهنگ " احساس " رضا لمانی



متن (شعر) آهنگ " احساس " رضا لمانی

چقدر نزدیکه احساست به شبایی که بیدارم
به این دردی که می دونم به جز تو من فقط دارم
شده گریه شب وروزم دیگه چشمام نمی بینه
همش دلواپست میشم تموم لحظه ها اینه
اینه ، اینه
هیچ وقت نتونستم احساسم و بگم
نمی دونم شاید یه روزی برگردی
تموم این سال ها که از تو دور بودم
نمی دونم با چه احساسی سر کردی
هیچ وقت نتونستم احساسم و بگم
نمی دونم شاید یه روزی برگردی
تموم این سال ها که از تو دور بودم
نمی دونم با چه احساسی سر کردی
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir  پادشاه دانلود
همش می ترسم از روزی که این دلبستگی کم شه
بذار عادت کنم شاید تب دیونگی کم شه
از این احساسی که دارم از این دلبستگی مردم
چقدر از هم دیگه دوریم من این روزا رو نشمردم
من این روزا رو نشمردم
هیچ وقت نتونستم احساسم و بگم
نمی دونم شاید یه روزی برگردی
تموم این سال ها که از تو دور بودم
نمی دونم با چه احساسی سر کردی
هیچ وقت نتونستم احساسم و بگم
نمی دونم شاید یه روزی برگردی
تموم این سال ها که از تو دور بودم
نمی دونم با چه احساسی سر کردی
پادشاه دانلود ♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود
همش می ترسم از روزی که این دلبستگی کم شه
بذار عادت کنم شاید تب دیونگی کم شه
از این احساسی که دارم از این دلبستگی مردم
چقدر از هم دیگه دوریم من این روزا رو نشمردم
من این روزا رو نشمردم
♫♫♫♫♫♫        ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.9 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 4 مگ

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 234
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,198
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,386
  • بازدید ماه : 18,856
  • بازدید سال : 183,896
  • بازدید کلی : 19,838,452
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات