loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1756 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

رمیکس جدید آهنگ دوست دارم محسن یگانه توسط پازل باند همراه با متن ، تکست (شعر)

با 2 کیفیت از چند سرور مختلف

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های محسن یگانه - دانلود رمیکس جدید اهنگ دوست دارم از محسن یگانه - متن آهنگ دوست دارم از محسن یگانه - رمیکس  آهنگ جدید دوست دار م از محسن یگانه - پادشاه دانلود

علاقمندان به محسن یگانه در این ساعت از پادشاه دانلود رمیکس جدید آهنگ دوست دار محسن یگانه را که توسط پازل باند صورت گرفته است را هراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا را میتوانند دریافت کنند. 

نام آهنگ : دوست دارم (رمیکس جدید) // خواننده : پادشاه دانلود 

رمیکس: گروه پازل  علی رهبری ، ارین بهاری


متن ، تکست (شعر) آهنگ دوست دارم محسن یگانه

من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا

تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من

بودو نبودم انگار دیگه فرقی برات نداره

این همه بیخالی داره حرصمو در میاره

تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم

باشم نباشم بمونم یا نمونم

میترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری

یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاری

آخه دوستت دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسی و داره


کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت

یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت

میبینی دارم میمیرم و هیچ کاری باهام نداری

تو با غرور بیجات داری حرصمو در میاری حرصم و در میاری

من توی زندگیتم ولی

دوستت دارم من بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسی و داره

کجای زندگیتم یه رهگذر تو خوابت

یه موجود اضافی توی اکثر خاطراتت

من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا

تو نشنیده گرفتی هر چی که شنیدی از من

بودو نبودم انگار دیگه فرقی برات نداره

این همه بیخیالی داره حرصمو در میاره

تکلیف عشقمون رو بهم بگو که بدونم

باشم نباشم بمونم یا نمونم

میترسم که بفهمم هیچ عشقی بهم نداری

یا اینکه کنج قلبت هیچ جایی واسم نذاری

آخه دوستت دارم منه بیچاره مگه دلم تو دنیا جز تو کسی و داره





دانلود آهنگ دوست دارم با کیفیت 320


پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



دانلود آهنگ دوست دارم با کیفیت 128


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



چیدمان سفره هفت سین - کلیک کنید -



برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 
 
عادت میکنم به داشن کسی و سپس نداشتنش..... به بودن کسی و سپس نبودنش...
عادت میکنم...... اما فراموش نه......



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 570
  • باردید دیروز : 1,019
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 570
  • بازدید سال : 230,433
  • بازدید کلی : 19,884,989
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات