loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 474 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید علی اصحابی به نام سکوت مطلق همراه با متن(شعر)

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو:دانلود آهنگ سکوت مطلق از علی اصحابی- متن و تکست آهنگ جدید علی اصحابی به نام سکوت مطلق

آهنگ جديد و بسيار زيباي علی اصحابی  به نام " سکوت مطلق  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را در دو  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : سکوت مطلق // خواننده : علی اصحابی 

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

پخش آهنگ " سکوت مطلق "

متن (شعر) آهنگ " سکوت مطلق

این خونه تورو، حس قشنگ تورو
کم داره ، نرو دیوونه نشو
دیوونه نشو هر روز و شب تو
با گریه سر نکن که من عاشقتم
میترسم از این سکوت مطلق تو
بیا و حرفی بزن ، منو رها کن از این همه غم
♫♫♫
www.dlking.ir
تا اینکه یک شب بی هوا
من غرق بارونت شدم
با بوی عطرت بوی یاس
بیخود شدم من از خودم
با گریه میخوابیدم و با گریه بیدار میشدم
این خونه تورو، حس قشنگ تورو
کم داره ، نرو دیوونه نشو
دیوونه نشو هر روز و شب تو
با گریه سر نکن که من عاشقتم
میترسم از این سکوت مطلق تو
بیا و حرفی بزن ، منو رها کن از این همه غم


آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....


آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....


نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 304
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 1,732
  • بازدید ماه : 7,194
  • بازدید سال : 172,234
  • بازدید کلی : 19,826,790
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات