loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 504 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

گوشی 4 سیمکارته X3A Scolor


گوشی 4 سیم كارته X3-A-S_color


/upload/uc_1494.jpg

4 سیم کارت در یک گوشی + دوربین + رادیو + تلویزیون آنالوگ

با منوی فارسی و انگلیــسـی و امــكانـاتی بی نظیر

« مشاهده شبکه های تلویزیون روی گوشی »
 

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک

شما میتوانید همزمان 4 سیم كارت در یك گوشی به صورت فعال داشته باشید.

این گوشی دارای کی برد کامل ، رادیو ، اینترنت ، دوربین عکاسی ، سازگاری با برنامه های جاوا ، صداهای بک گراند ، کتاب الکترونیکی ، با کیفیت بسیار بالا

 

قیمت : 1,890,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


آهنگ جدید بهنام علمشاهی به نام عاشقونه بهمراه متن(شعر) 

با دو کیفیت و پخش آنلاین

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ جدید بهنام علشماهی به نام عاشقونه - متن و تکست آهنگ عاشقونه بهنام علمشاهی

آهنگ جديد و بسيار زيباي بهنام علمشاهی  به نام " عاشقونه  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ براي بازديد کنندگان عزيز  آماده شده است. شما ميتوانيد اين آهنگ به صورت آنلاين گوش دهيد و ان را با دو  کيفيت دانلود نمایید.

نام آهنگ : عاشقونه // خواننده : بهنام علمشاهی

ترانه : مریم اسدی // آهنگ : عماد طالب زاده // تنظیم : پیام هوشمند

پخش آهنگ " عاشقونه " بهنام علمشاهی



متن (شعر) آهنگ " عاشقونه " بهنام علمشاهی

من چقدر دوست دارم چه عاشقونه
انقدره تو خوبی که خدا می دونه
من چقدر دوست دارم تا بینهایت
تو رو با یه عالمه عشق و محبت
لحظه های بد و خوب و پیش من باش
لحظه لحظه غروب و پیش من باش
وقتایی که غصه داری پیش من باش
توی اوج بی قراری پیش من باش
پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست
عشقی که اندازه تموم دنیاست
عشقی که به خاطرش جونم و میدم
تویی عشق و عمرم و تنها امیدم
پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست
عشقی که اندازه تموم دنیاست
عشقی که به خاطرش جونم و میدم
تویی عشق و عمرم و تنها امیدم
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir پادشاه دانلود
پیشم بشین بگو دوسم داری
بگو بگو تنهام نمی ذاری
پیشم بشین ببین توی چشمام
تو رو با چه شور و شوقی می خوام
پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست
عشقی که اندازه تموم دنیاست
عشقی که به خاطرش جونم و میدم
تویی عشق و عمرم و تنها امیدم
پیش من باش و ببین چه عشقی اینجاست
عشقی که اندازه تموم دنیاست
عشقی که به خاطرش جونم و میدم
تویی عشق و عمرم و تنها امیدم
♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


دانلود آهنگ از لينک 3
نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

گوشی دوسیمکارته طرح گلکسیS4 با سیستم عامل جاوا

گـــــــوشی موبایل دوسیمکارته طرح گلــــــکسی S4

 

 

با کیفیت مناسب  و صفحه نمایش 5 اینچــــــی

با قابلیت استفاده از دو سیمکارت به صورت همزمان

دارای دوربین و بلوتوث و صفحه لمـسی و کیف و کاور چرمی طرح اوریجینال

 

 

دارای یک ماه گارانتـــــی تعویض بدون قید و شرط

با صـــرف هـــزینـــه ای نــــاچیـــز صاحب گلکسی S4 شـــوید

بــر روی گـــوشــی همانند نوع اوریجینال آرم ســـامسونــگ نیــــز درج شـده است

دارای کاور چرمی اوریجینال , شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی با بسته بندی شیک

قیمت : 1,990,000 ریال

توضیحات بیشتر ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,303
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,491
  • بازدید ماه : 18,961
  • بازدید سال : 184,001
  • بازدید کلی : 19,838,557
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات