loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1337 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
این آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل میباشد
با پخش آنلاین و کد پخش آهنگ در وبلاگ ها
با بالاترین کیفیت
راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین - متن آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین - کد پخش آنلاین آهنگ ماه عسل برای وبلاگ ها - متن و تکست آهنگ ماه عسل فرزاد فرزین - پادشاه دانلود


آهنگ جدید و زیبایی از فرزاد فرزین به نام " ماه عسل " همراه با متن ، تکست (شعر ) این آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دریافت است. این آهنگ زیبا که تیتراژ ابتدایی برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی است را میتوانید با قرار دادن کد پخش آهنگ در وبلاگ خود نیز داشته باشید.
نام آهنگ : ماه عسل // خواننده : فرزاد فرزین 
آهنگ : فرزاد فرزین // ترانه : روزبه بمانی
تنظیم : مهران خلیلی // میکس : آرش پاکزاد

متن ، تکست (شعر) آهنگ " ماه عسل " فرزاد فرزین

نشستم هواتو نفس میکشم
یه چند وقتیه حال من بهتره
دارم راه میفتم ببینم ته اش
منو این هوا تا کجا میبره
دارم راه میفتم ببینم تو رو
تویی رو که یه عمره راهی شدی
مگه میشه رد شد نگاهت نکرد
ببین توی آینه چه ماهی شدی
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماه و ماه عسل میکنم
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماه و ماه عسل میکنم 

همه زندگیمو بگیری ازم
بازم پای عشق تو وا میستم
یه آدم تو دنیا نشونم بده
بتونه بگه عاشقت نیستم 
همه عمر من سجده کردم به تو
من از حسرت غیر تو خالیم
هنوزم زمان پرستیدنت
برام هیچ فرقی نداره کیم
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماه و ماه عسل میکنم 
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماه و ماه عسل میکنم

پخش آنلاین آهنگ " ماه عسل "

ذانلود آهنگ با لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


کد پخش آهنگ در وبلاگ ها

کد زیر را در محل دلخواه وبلاگ خود کپی کنید

<div style="text-align: center;"><object type="application/x-shockwave-flash" data="http://uploadtak.com/images/f29_dewplayerbubblevol.swf?mp3=http://trainbit.com/files/4189829884/Farzad_Farzin_Mahe_asll1.mp3" width="240" height="45" id="dewplayer" style="font-size: 10pt;"></object></div><div style="text-align: center;"><br /></div>


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,426
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,614
  • بازدید ماه : 19,084
  • بازدید سال : 184,124
  • بازدید کلی : 19,838,680
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات