loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1728 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید ندیم به نام " ثانیه ها " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود اهنگ ثانیه ها ندیم - متن آهنگ ثانیه ها ندیم - متن و دانلود آهنگ ثانیه ها ندیم - پادشاه دانلود

آهنگ جدید ، زیبا و عاشقانه ای از ندیم به نام " ثانیه ها " که همراه با متن ، تکست (شعر) آن در ادامه قابل دریاف و مشاهده است.

نام آهنگ : ثانیه ها // خواننده : ندیم

ترانه : مهرزاد امیرخانی // آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی


متن ، تکست (شعر) آهنگ " ثانیه ها " ندیم


صدای تیک تیک ساعت من

دوباره قلب بی طاقت من

مطمئنم برمیگردی تو

دوباره دلشوره دلواپسی

نبوده مثل تو آخه کسی

با دل تنهام چه کردی تو ؟

عشق تو مونده توی سینه ام و حالا منتظرم تورو ببینم و وای چه کردی تو ؟

بگو به ثانیه ها بگو به خدا

تمام شده طاقت قلبای ما

حالا تو مثل منی منم مثل تو

میمیره هنوز دل من واسه تو

به تو که فکر میکنم دیوونه میشم میای تو پیشم

بگو که عشق منی تویی نفسم

میمیرم اگه به تو من نرسم

تو همه چیزه منی عزیز منی

نمیشه بری دیگه دل بکنی

به تو که فکر میکنم دیوونه میشم میای تو پیشم


صدای تیک تیک ساعت من

دوباره قلب بی طاقت من

مطمئنم برمیگردی تو

دوباره دلشوره دلواپسی

نبوده مثل تو آخه کسی

با دل تنهام چه کردی تو ؟

این همه مدته ندیدمت

نمی تونه بسازه دل با غمت

برمیگردی تو

بگو به ثانیه ها بگو به خدا

تمام شده طاقت قلبای ما

حالا تو مثل منی منم مثل تو

میمیره هنوز دل من واسه تو

به تو که فکر میکنم دیوونه میشم میای تو پیشم

بگو که عشق منی تویی نفسم

میمیرم اگه به تو من نرسم

تو همه چیز منی عزیز منی

نمیشه بری دیگه دل بکنی

به تو که فکر میکنم دیوونه میشم میای تو پیشم



دانلود آهنگ ثانیه ها با کییت 320


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



دانلود آهنگ ثانیه ها با کیفیت 128


پخش آنلاین و دانلود از لینک 1

دانلود اهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4




موبر دائمی Sun Depil - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,406
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,594
  • بازدید ماه : 19,064
  • بازدید سال : 184,104
  • بازدید کلی : 19,838,660
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات