loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 5553 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید امین رستمی به نام " من نگاه تو رو میخوام " همراه با متن ، تکست (شعر) 

از البوم جدید 6

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ من نگاه تو رو میخوام امین رستمی - دانلود البوم 6 امین رستمی - متن آهنگ من نگاه تو رو میخوام امین رستمی - متن و دانلود آهنگ من نگاه تو رو میخوام از البوم 6 - پادشاه دانلود

بعد از مدتها البوم جدید امین رستمی به نام 6 به بازار آمد . و اکنون پادشاه دانلود آهنگ " من نگاه تو رو میخوام " از این البوم را همراه با متن ، تکست (شعر) این اهنگ برای طرفداران این هنرمند فراهم نموده است

نام آهنگ : من نگاه تو رو میخوام ( از البوم 6) // خواننده : امین رستمی

ترانه های البوم : فرید احمدی ،علیرضا پیروزی و امین رستمی

تنظیم : بهزاد عبداللهی ، امیر سرگزی ، امین رستمی ، سیاوش صدری

آهنگ : امین رستمی // میکس: امین رستمی و کوشان حداد

برای حمایت از امین رستمی آلبوم کامل و ارجینال را از فروشگاههای فرهنگی تهیه کنید


متن ، تکست (شعر) آهنگ " من نگاه تو رو میخوام " امین رستمی


باید باور کنم یا نه توی خوابم یا بیداری

محاله اما تو دستام داری دستاتو میذاری

چقدر دور بود تو رو داشتن

تو اون روزای تنهایی

شاید رویاست ولی حالا

کنار من همین جایی


من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام

آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام

من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام

آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام


بهت قول می دم از حالا

تا روزی که نفس دارم

تموم قلبم و با عشق

به دستای تو بسپارم

بهت قول می دم از حالا

چه تو شادی چه تو غمها

شریک لحظه هات باشم

از امروز تا ته دنیا


من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام

آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام

من نگاه تو رو می خوام روی ماه تو رو می خوام

آسمون دوتا چشم بی گناه تو رو می خوام

من نگاه تو رو می خوام

روی ماه تو رو می خوام



پخش آنلاین و دانلود آهنگ از لینک 1

دانلود آهنگ از لینک 2

دانلود آهنگ از لینک 3

دانلود آهنگ از لینک 4



گیرنده دیجیتال تلویزیون به اندازه بند انگشت - کلیک کنید -



براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 342
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 756
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,397
  • بازدید ماه : 3,397
  • بازدید سال : 233,260
  • بازدید کلی : 19,887,816
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات