loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 646 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن (شعر) آهنگ

با دو کیفیت و پخش آنلاین و کد آهنگ

راهنمای جستجو: دانلود آهنگ من از محسن یگانه - متن و تکست آهنگ من از محسن یگانه - متن و دانلود آهنگ من محسن یگانه

آهنگ جديد و بسيار زيباي محسن یگانه  به نام " من  " همراه با متن ، تکست (شعر) آهنگ در ادامه قابل مشاهده و دريافت است. شما علاوه بر شنيدن اين آهنگ به صورت آنلاين ميتوايد ان را در دو کيفيت دانلود نموده و لينک پخش اين آهنگ زيبا در وبلاگ يا سايت خود را مشاهده نماييد. ( براي دريافت اين کد ميبايست عضو شده باشيد).

نام آهنگ : محسن یگانه // خواننده : محسن یگانه

ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یگانه // میکس : ارش پاکزاد

وبمسترها و دارندگان وبلاگ براي شرکت در مسابقه رپرتاژ و دريافت قالب هاي جايزه دار اينجا وارد شوند

کسب درآمد
پخش آهنگ " من "

متن (شعر) آهنگ " من "

من تو نبودت جز اشک و حسرت
جز گریه کردن کاری ندارم
بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام
حتی یه روزم دووم بیارم
بی تو چه جوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم
خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم
من ، بی تو نابودم ببین زنده م ولی دنیای من مرده
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده
♫♫♫♫♫♫
www.dlking.ir
میترسم از این فکری که پُرشد
از این سکوت و تنهایی و درد
کاش بعد یک عمر عادت به این درد
این زخم کهنه سر وا نمی کرد
این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم
باز با خیالت تاوقتی زنــــــده م رو دوش خسته م هی می کشونم
من ، بی تو نابودم ببین زنده م ولی دنیای من مرده
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظرتون در مورد این آهنگ؟...


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نکته مهم:
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 717
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 20,156
  • بازدید سال : 185,196
  • بازدید کلی : 19,839,752
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات