loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 2459 پنجشنبه 14 دی 1391 نظرات (0)

دو اهنگ جدید از رضا و هادی صادقی به نام "خواهر تنها و سقای عشق" بهمراه متن و تکست اهنگ

ویژه ایام عزاداری

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن  و تکست اهنگ های جدید - دانلود دو اهنگ خواهر تنها و سقای عشق از رضا صادقی و هادی صادقی - متن و تکست دو اهنگ خواهر تنها و سقای عشق از رضا صادقی و هادی صادقی - پادشاه دانلود - متن و دانلود دو اهنگ خواهر تنها و سقای عشق از رضا و هادی صادقی


پادشاه دانلود در این ساعت و در ادامه پست های مناسبتی ایام عزاداری ، دو اهنگ خواهر تنها و سقای عشق از رضا صادقی و هادی صادقی را بهمراه متن ، تکست (شعر ) این دو اهنگ برای شما فراهم کرده است که امیدواریم از آن لذت ببرید.


متن ، تکست (شعر) اهنگ خواهر تنها


ای عشقم ای ارامشم  بار غمت را میکشم

ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من 

بشنو برادر اه من رحمی نما بر خواهرت


ای یوسف کنعان من نیزه نشین سلطان من

ای قاری قران من از چه بریده حنجرت

ای زاده خیرالنسا ارام جان مرتضی

خشکیده لبهایت چرا کو ساقی اب اورت

www.dlking.ir

ای عشقم ای ارامشم  بار غمت را میکشم

ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من 

بشنو برادر اه من رحمی نما بر خواهرت


تنهای تنها دل غمین گوید به اوای حزین

خواهر زغصه این چنین قربان جسم بی سرت

بر گرد جسم اطهرت اید صدای مادرت

تنها کنار پیکرت بیچاره مانده خواهرت

www.dlking.ir

ای عشقم ای ارامشم  بار غمت را میکشم

ای مهر من ای ماه من از کودکی همراه من 

بشنو برادر اه من رحمی نما بر خواهرت



متن ، تکست (شعر) سقای عشق


والله ان قطعتم و یمینی   انی احامی ابدا عن دینی


از تو و از عشق تو چون دم زنم

مهر تو امیخته شد در تنم

محض تو از کون و مکان بگذرم

سرور عشقی و تویی سرورم

قبله من بعد خدایم تویی

مصرع شیرین دعایم تویی

منبع تفسیر هم السابقون

عشق تو در من شده حد جنون

www.dlking.ir

کیست که چون تو بدهد هر چه هست

تا که رها گردد ازین خاک پست

 صد تن چون من به فدای وجود

نام علی ارث تو در تار و پود

من اگر از عشق تو پر گشته ام

وز شرر عشق تو گم کشته ام

پرتو لطفت به دل من بتاب

کیست که گیرد زمن این عشق ناب


وارث شمشیر دو پیکر به حق

بنده ازاده رب الفلق

انگه وصلت که خدایت بخواست

گر لقبش حشر بگویم رواست

قبله هر اهل دلی کوی توست

هر نفسم فدیه یک موی توست

عزتم این بس که تو رایم سپر 

حرمت عشقی و جلالی دگر

www.dlking.ir

کیست که چون تو بدهد هر چه هست

تا که رها گردد ازین خاک پست

 صد تن چون من به فدای وجود

نام علی ارث تو در تار و پود

من اگر از عشق تو پر گشته ام

وز شرر عشق تو گم کشته ام

پرتو لطفت به دل من بتاب

کیست که گیرد زمن این عشق ناب




پخش آنلاین و دانلود آهنگ خواهر تنها از لینک 1


دانلود مستقیم اهنگ خواهر تنها از لینک 2


دانلود آهنگ خواهر تنها از لینک 3


پخش آنلاین و دانلود اهنگ سقای عشق از لینک 1


دانلود مستقیم اهنگ سقای عشق از لینک 2


دانلود آهنگ سقای عشق از لینک 3


برای اطلاع از اهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم

پی نوشت 

اگر فقر ، مرض و مرگ نبود .. بنی آدم در برابر هیچ چیز سر تعظیم فرود نمیاورد....
پادشاه دانلود اربعین حسینی را به کاربران گرامی تسلیت میگوید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 19,643
  • بازدید سال : 184,683
  • بازدید کلی : 19,839,239
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات