loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 4716 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

آهنگ خواهش از گروه سون بهمراه متن ، تکست (شعر)

با دو کیفیت همراه با پخش آهنگ و کد آهنگ

از آلبوم دوست دارم

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ خواهش از سون باند - متن و تکست آهنگ خواهش از گروه سون - متن و دانلود آهنگ خواهش از سون باند - پادشاه دانلود - کد پخش آهنگ خواهش از سون باند - دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های گروه سون


آهنگ جدید و زیبای گروه سون (سون باند ) از البوم جدید دوست دارم به نام " خواهش " همراه با متن ، تکست (شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دریافت است.

نام آهنگ : خواهش // کاری از : سون باند (گروه سون )

از البوم : دوست دارم

متن ، تکست (شعر) آهنگ " خواهش " از سون باند


خواهشم بی تاثیر

رفتنت بی تغییر

انتظارشو نداشتم

بری ترکم بکنی

میتونستنی بیشتر از این منو درکم بکنی

عشق من معصوم

مثل شب آروم

انتظارشو نداشتم

منو آتیش بزنی

تو همونی که میگفتی

تا ابد عشق منی

به تو گفتم قلبم پیش تو جا مونده

با خودت کجای دنیا می بری قلب منو

عشق من همه کسم من تورو می خواستم

میتونستم وایستم

پای عشق تو تا باشه نفسم

من تورو می خواستم میتونستم وایستم

پای عشق تو تا باشه نفسم

گریه میکردم که با تو

تو هرلحظه بودنم می ارزه بودنم می ارزه

چرا میخوای بگیری لحظه هام و

من میدونم این جدایی میسوزونه دلم و

این که تو چشمامه فک نکن اشکامه آخر دنیامه

که میریزه روی شونه های تو

تو میری و من میمونم با یه عالم

عاشقونه های تو


خواهشم بی تاثیر

رفتنت بی تغییر

انتظارشو نداشتم

بری ترکم بکنی

میتونستنی بیشتر از این منو درکم بکنی


پخش آهنگ " خواهش "



آهنگ با کیفیت 320

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر ، پیشنهاد . انتقاد شما بفرمایید.


آهنگ با کیفیت 128

دریافت از لینک مستقیم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


نظر شما؟


                        نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد


کد پخش اين آهنگ براي وبلاگ  يا سايت خود را ميتوانيد از اينجا دريافت کنيد

دانلود کل آلبوم دوست دارم از اینجا


براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

New Song Group Seven (Seven bands) I love the new album called "Please," along with the text, text (lyrics) This song is beautiful and getting more visible.

Song Name: ASK / / job: Seven bands (Group Seven)

Album: I Love You


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,661
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,849
  • بازدید ماه : 19,319
  • بازدید سال : 184,359
  • بازدید کلی : 19,838,915
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات