loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1407 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و زیبایی از سهیل و مانی جامی به نام " میترسم " با متن ، تکست (شعر)

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن آهنگ های جدید - دانلود آهنگ زیبای میترسم از سهیل و مانی جامی - متن آهنگ میترسم از سهیل و مانی جامی - متن و دانلود آهنگ جدید سهیل و مانی جامی به نام میترسم - پادشاه دانلود


پد ضد عرق MY DRY اوریجیــــــــنال - کلیک کنید -


آهنگ جدید و بسیار زیبایی از سهیل و مانی جامی به نام " میترسم " که همراه با متن ، تکست(شعر) این آهنگ زیبا در ادامه قابل مشاهده و دانلود است. این عاشقانه زیبا را از دست ندهید.

نام آهنگ : میترسم // خواننده : سهیل جامی و مانی جامی

ترانه و آهنگ : سهیل جامی // تنظیم : اشکان ابرون و محمد شریف


متن ، تکست (شعر) آهنگ " میترسم " از سهیل و مانی جامی


تو این شبا به تو محتاجم چرا بی من سفر کردی

شده کارم تو این روزا دعا کردن که برگردی

چقدر سردن شبای من بدون گرمی دستات

همش دلشوره میگیرم نریزن هیچ شبی اشکات

میترسم تو تنهایی دلت بگیره

نکنه خوشی تو زندگیت بمیره

میخواستم بمونی توی روزگارم نشد اما من دوست که دارم

میترسم تو تنهایی دلت بگیره

نکنه خوشی تو زندگیت بمیره

میخواستم بمونی توی روزگارم نشد اما من دوست که دارم


شاید خوابای تلخ من همه تعبیرش این بوده

نباشی تو کنار من ولی اخه کمی زوده

میترسم تو تنهایی دلت بگیره

نکنه خوشی تو زندگیت بمیره

میخواستم بمونی توی روزگارم نشد اما من دوست که دارم



پخش آنلاین و دانلود از لینک 1


دانلود آهنگ از لینک 2


دانلود آهنگ از لینک 3


دانلود آهنگ از لینک 4


لطفا بعد از شنیدن آهنگ نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید. متشکریم


                 نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

براي اطلاع از آهنگ ها و مطالب جديد و دريافت مطالب ويژه کاربران، عضو شده وايميل خود را وارد نماييد.


پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 641
  • باردید دیروز : 507
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 1,812
  • بازدید ماه : 15,282
  • بازدید سال : 180,322
  • بازدید کلی : 19,834,878
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات