loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 3761 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)
اهنگ های یه نامه ، به خیالت و حس عجیب 
راهنمای جستجو : دانلود آهنگ های جدید - دانلود ترانه های جدید - متن و تکست آهنگ های جدید - دانلود البم جدید پیمان زارعی به نام بی تو - دانلود البوم بی تو از پیمان زارعی - دانلود سه آهنگ از البوم بی تو پیمان زارعی - متن اهنگ های البوم بی تو از پیمان زارعی - پادشاه دانلود
در این ساعت برای طرفداران صدای پیمان زارعی البوم جدید بی تو از پیمان زارعی را برای شما فراهم نموده ایم. البوم بی تو  با همراهی محسن یگانه و مهدی احمد وند ساخته شده است . قسمت اول این البوم شامل آهنگ های یه نامه ، به خیالت و حس عجیب را همراه با متن، تکست (شعر ) این اهنگ ها در ادامه قابل دریافت است.
نام اهنگ ها: یه نامه ، به خیالت ، حس عجیب( البوم بی تو )
خواننده : پیمان زارعی
ترانه و آهنگ : محسن یگانه ،‌ پیمان زارعی و محمد شجاع
تنظیم : مهدی احمدوند ، آرش خادمی ، علیرضا افشار و فرزان حسنوند
میکس و مستر : مهدی احمدوند ، آرش خادمی ، علیرضا افشار و رضا پور رضوی

متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.

متن ، تکست (شعر) آهنگ یه نامه

یعنی سهم من از تو یه نامه ست
تو این روزای سخت ِ بیقراری
نوشتی که نمی مونی عزیزم
حالا من موندمُ  و چشم انتظاری
نمیشه بی تو سرشه زندگیمُ
من این دنیای بی عشقُ  و نمیخوام
برات چی کم گذاشتم من عاشق
برای من شدی کابوس دنیام
تو نامه ت نوشتی،که شاید برنگشتی
چقدر راحت از احساسم گذشتی
کجایی عزیزم،که دنبالت بگردم
چه شبهایی به یادت گریه کردم

نمیخواستی بفهمی دلم پیش تو گیره
حالا من موندمو شبهای تیره
دلم میخواست بدونی ،که بی تو غرق دردم
تو غمهات پشتت ُو خالی نکردم
شدم یک جسم بی روح، که در حال سقوطم
نفهمیدی چرا غرق سکوتم
دیگه غیر از یه مشت عکس ندارم یادگاری
بگو تو چی ازم خاطره داری

تو نامه ت نوشتی،که شاید برنگشتی
چقدر راحت از احساسم گذشتی
چه شبهایی به یادت گریه کردم

متن ، تکست (شعر) آهنگ به خیالت

به خیالت که هنوز

به خیالت که هنوز عاشق و دل سپرده تم
به خیالت که مثل گذشته کشته مرده اتم
به خیالت که هنوز عاشق و دل سپرده تم
به خیالت که مثل گذشته کشته مرده اتم

به خیالت که اگه نباشی من دق میکنم
روزی صد تا مثل تو رو سه سوته عاشق میکنم
به خیالت که اگه نباشی من دق میکنم
روزی صد تا مثل تو رو سه سوته عاشق میکنم

نمیتونی ببینی که بی تو دارم ثانیه ها رو
دارم بی خیال تو طی میکنم دقیقه ها رو
نمیتونی ببینی که بی تو دارم ثانیه ها رو
دارم بی خیال تو طی میکنم دقیقه ها رو

روت ازم بگردونی نگردونی فرقی نداره

نمیتونی ببینی که بی تو دارم ثانیه ها رو
دارم بی خیال تو طی میکنم دقیقه ها رو
نمیتونی ببینی که بی تو دارم ثانیه ها رو
دارم بی خیال تو طی میکنم دقیقه ها رو

متن ، تکست (شعر) اهنگ حس عجیب

اونی که دل من واسش میزنه
نکنه که با نگاش منو پس بزنه
یه روززی میرسه عاشقم بشه

یه حسی میگه که دوست داره منو
با چه دلی برم بگم میخوامت  تو رو
می ترسه دلم از دستش بدم
اگه بره می میرم

واسه نبودن با تو یه لحظه 
همه دار و ندارم و میدم
همه ارزوهام و عزیزم توی چشمای قشنگ تو دیدم

واسه نبودن با تو یه لحظه 
همه ارزوهام و عزیزم توی چشمای قشنگ تو دیدم

نگات برام یه خاطره است
صدات هنوز تو گوشمه 
نمیشه بی تو زنده بود 
که خاطرت تو جونمه

بزار یه بار که جون بدم
برای عشق پاک تو 
واسه نبودن با تو یه لحظه 
همه دار و ندارم و میدم
همه ارزوهام و عزیزم توی چشمای قشنگ تو دیدم

دلم واسه تو میزنه 
دلم شده هلاک تو



پخش آنلاین و دانلود آهنگ یه نامه از لینک 1

دانلود مستقیم آهنگ یه نامه از لینک 2

دانلود اهنگ یه نامه از لینک3


پخش آنلاین و دانلود آهنگ به خیالت از لینک 1

دانلود مستقیم آهنگ به خیالت از لینک 2

دانلود اهنگ به خیالت از لینک 3



پخش آنلاین و دانلود اهنگ حس عجیب از لینک 1

دانلود مستقیم اهنگ حس عجیب از لینک 2

دانلود اهنگ حس عجیب از لینک 3



برای اطلاع از آهنگ ها و مطالب جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید
پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید
لطفا براي حمايت از پادشاه دانلود +1 را در صفحه اصلي سايت نيز کليک کنيد . متشکريم
پی نوشت 
 
خداوند شکست عشقی را افرید... تا استعدادهای نهفته ادبی شکوفا گردد....!!!


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 19,483
  • بازدید سال : 184,523
  • بازدید کلی : 19,839,079
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات