loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1676 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)


http://hamkaran.biz/images/hbandandaz.gif

بند انداز برقی اتوماتیک 

 

 

رفع موهای زائد شما در منزل تنها در 5 دقیقه

 

بدون نیاز به تخصص صورت خود را بند بیندازید

بهترین هدیه و کادو برای بانوان: محصول جدید، پیشرفته و بی نظیر بندانداز اتوماتیک

http://hamkaran.biz/images/bandandaz4.jpg

.بند انداختن یکی از روش های رفع موهای زائد از دوران باستان بوده که به دلیل رفع ریشه ای موهای زائد و افزایش جریان خون در پوست و زیبا ساختن آن هنوز نیز بسیار مرسوم است و در همه آرایشگاههای امروزی انجام میشود.این روش که نیاز به مهارت دارد درحال حاضر تنها توسط آرایشگران انجام میشود اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی به کمک بانوان آمده و انجام راحت این کار را توسط هر فرد بدون تخصص امکان پذیر ساخته است.

این محصول اپیلیدی نیست.همان نخ طبیعی است با این تفاوت که دست شما در این کار دخالت ندارد و تمام کارهای توسط خود دستگاه انجام می شود

بندانداختن و رفع سریع و یکدست موهای صورت، بدن، دست ها، پاها... ، استفاده آسان و راحت، مناسب برای مصارف خانگی، سالنها و آرایشگاه، دارای دفترچه

 

قیمت فقط: 34000 تومان
http://hamkaran.biz/product/buy.gif







اهنگ عاشقانه و جدید علی گرشاسبی به نام به من حق بده به همراه متن تکست (شعر ) اهنگ

راهنمای جستجو : دانلود اهنگ جدید ایرانی - دانلود ترانه های جدید ایرانی - متن اهنگ های جدید ایرانی - تکست و شعر اهنگ های جدید ایرانی - به من حق بده - علی گرشاسبی - دانلود اهنگ جدید و عاشقانه علی گرشاسبی به نام به من حق بده - متن اهنگ و دانلود به من حق بده از علی گرشاسبی - پادشاه دانلود

یه حسی تو چشمای تو جاریه که عاشق شدن پیشش اجباریه

پادشاه دانلود عاشقانه جدید و زیبایی از علی گرشاسبی  به نام "به من حق بده " را برای این ساعت شما اماده کرده است. عاشقانه ای زیبا با شعری دل انگیز از علی صارمی . علاقمندان به آهنگ هاش عاشقانه این اهنگ زیبا را از دست نخواهند داد. به همراه دانلود میتوانید متن، تکست (شعر ) زیبای ان را هم در ادامه مطلب مشاهده کنید.  تو لیلای این قصه ای پس چرا به م حق نمیدی که  مجنون بشم.

نام آهنگ : به من حق بده // خواننده : علی گرشاسبی

ترانه : علی صارمی // اهنگ ، تنظیم و میکس : فریبرز خاتمی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن،تکست (شعر) اهنگ به من حق بده


به طر فجیحی گرفتارتم نمی تونم از فکر تو بگذرم


خودم  رو به هر راهی که می زنم نمی افته این عاشقی از سرم


به طرز عجیبی دارم گم می شم توی خاطراتی که از تو پره


یه چیزی شب و روز  داره روحمو بدون تو مثل خوره می خوره


به من حق بده بی تو داغون بشم بدون تو هم بغض بارون بشم


تو لیلای این قصه ای پس چرا به من حق نمی دی که مجنون بشم


یه کم باغرور دلم راه بیا شاید این من و تو یه روز ما بشه


خدا رو چه دیدی شاید پای من یه روزی به  قلب تو  هم وا بشه


اسیر نگاتم نگاهم کن  و از این بیشتر بی پناهم کن و


گناهم اگه عاشقت بودنه همین لحظه غرق گناهم کن و


یه حسی تو چشمای تو جاریه که عاشق شدن پیشش اجباریه


همین که تو اینجا کنارمنی یه چیزی مثل خواب و بیداریه


به من حق بده  بی تو داغون بشم  دوباره اسیر خیابون بشم


تو لیلای این قصه ای پس چرا به من حق نمیدی که مجنون بشم


یه کم باغرور دلم راه بیا شاید این من و تو یه روز ما بشه


خدا رو چه دیدی شاید پای من یه روزی به  قلب تو  هم وا بشه



برای دانلود از لینک مستقیم روی لینک کلیک راست کنید و بعد گزینه Save Target As را بزنید

لینک مستقیم

کیفیت 128

به من حق بده

 

کیفیت 320

به من حق بده

 


لینک غیرمستقیم

کیفیت 128

به من حق بده

 

کیفیت 320

به من حق بده

 برای اطلاع از مطالب و اهنگ های جدید عضو شده و ای میل خود را وارد کنید

پادشاه دانلود به هيچ عنوان اي ميل تبليغاتي ارسال نميکند و تنها اخرين اهنگ ها و مطالب اپديت شده را اطلاع رساني خواهد کرد

با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت 
 
ساکنان دریا پس از مدتی صدای دریا را نمیشنوند.... چه تلخ است قصه .. عادت....!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,760
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,948
  • بازدید ماه : 19,418
  • بازدید سال : 184,458
  • بازدید کلی : 19,839,014
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات