loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 1848 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)


http://hamkaran.biz/images/hwin8.gif

وینــدوز 8 آمــد !

انتظارها به پایان رسید !!!

یک سورپرایز ویژه و باور نکردنی

Microsoft Windows 8

شاهـکار جدیـد و رویـایی مایـکروسافت
خودتان را برای ارتقاء بزرگ به سیستم عامل جدید مایکروسافت آماده کنید

http://hamkaran.biz/images/win8%20(12).jpg
http://hamkaran.biz/images/win8%20(1).jpg

http://hamkaran.biz/images/win8%20(2).jpg

 

پس از موفقیت ویندوز 7 و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز 8 مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و چندی پیش مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز 8 پرده برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز 8 را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم. با توجه به اینکه ویندوز 8 به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز 7 نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز 8 را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده 1 گیگاهرتزی، رم 1 گیگابایتی برای 32 بیتی و 2 گیگابایتی برای 64 بیتی نیاز دارید که معمولاً 80 درصد کاربران امروزی از این امکانات بهره مند هستند.

http://hamkaran.biz/images/win8%20(14).jpg
 

ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده است. تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.

گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث 3 و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز 8 است.

ویندوز 8 همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.

ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز 7 حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.



  
قیمت پکیج اوریجینال فقط : 4900 تومان

http://hamkaran.biz/product/buy.gif  http://hamkaran.biz/product/buy.gif

جزء اولین کسانی باشید که ویندوز 8 را تجربه میکنید!








اهنگ زیبایی از سعید مولوی به نام گریه کردم به همراه متن و تکست (شعر)

راهنمای جستجو : دانلود آهنگ - اهنگ های ایرانی - دانلود ترانه های ایرانی - دانلود گریه کردم - دانلود اهنگ گریه کردم سعید مولوی - دانلود اهنگ زیبای سعید مولوی به نام گریه کردم - متن اهنگ گریه کردم سعید مولوی - تکست و شعر اهنگ گریه کردم سعید مولوی - متن و تکست و دانلود اهنگ گریه کردم سعید مولوی - پادشاه دانلود

گریه کردم گریه کردم... از تو گفتم گله کردم

زیر رگبار غرورت... به خدا حوصله کردم

برای این ساعت شما عزیزان اهنگ زیبای گریه کردم را با صدای سعید مولوی برای شما اماده کرده ایم که به همراه متن و تکست (شعر) این آهنگ  در ادامه مطلب قرار داده شده است. شعر زیبای این اهنگ از اعظم توکلی است. پادشاه دانلود مطمئن است که از خواندن شعر و شنیدن این اهنگ زیبا لذت خواهید برد.

نام آهنگ : گریه کردم // خواننده : سعید مولوی 

ترانه : اعظم توکلی // تنظیم : میلاد بهشتی


متاسفانه برخي سايت ها براي بهتر و بيشتر ايندکس شدن در گوگل و فريب اين موتور جسنجو در ادامه همه اهنگ ها ، عنوان متن و تکست را ذکر ميکنند ولي با مراجعه کاربر، اثري از شعر نيست. پادشاه دانلود خود را موظف ميداند که وقتي در عنوان يا توضيح، متن اهنگ را ذکر ميکند حتما شعر را اماده نمايد.


متن و تکست ( شعر) اهنگ گریه کردم


گریه  کردم گریه کردم …... از تو گفتم گله کردم

زیر رگبار غرورت……به خدا حوصله کردم

هی نشستم توی غربت ….. بی قراری ها رو شمردم

توی انتظار تلخم …… پشت این پنجره مردم

تو نیومدی سراغم …… منو از غم ها بگیری

حتی یه دعا  نکردی……منو از خدا بگیری

سوختم از بودو نبودت ….. از حضور  بی حضورت

تو کنارم بودی اما….. پا نزاشتی رو غرورت

شب تا صبح خدا خدام بود…. تا تو برگردی کنارم

صبح شد دیدم دوباره ….. هنوزم چشم انتظارم

خلوتم پر شده از اشک ….. خونه کردم تو سیاهی

می بینی این روزگارو ….. نمی دی حتی نگاهی

تو نیومدی سراغم …… منو از غم ها بگیری

حتی یه دعا  نکردی……منو از خدا بگیری

سوختم از بودو نبودت ….. از حضوربی حضورت

تو کنارم بودی اما….. پا نزاشتی رو غرورت



لینک های دانلود


لینک 1


گریه کردم


لینک 2


گریه کردم


با +1 این مطلب را در گوگل محبوب کنید

پی نوشت  
شاعر که میشوی.... خیال تو یعنی حکومت دوست....!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 211
  • بازدید امروز : 1,352
  • باردید دیروز : 917
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 5,540
  • بازدید ماه : 19,010
  • بازدید سال : 184,050
  • بازدید کلی : 19,838,606
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات