loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 905 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2447.jpg


آهنگ جدید میثم ابراهیمی و پازل باند به نام نارنجی بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Meysam Ebrahimi Ft Puzzel Band  New song called  Orange 

نام آهنگ : نارنجی // کاری از : پازل باند و میثم ابراهیمی

ترانه : مهرزاد امیرخانی // آهنگ و تنظیم : پازل باند

Song name: Orange                  Singer:  Meysam Ebrahimi

Lyrics: Mehrzad Amirkhani       Music &  Arrangement: Puzzel Band

متن(شعر) آهنگ " نارنجی " پازل باند


هر وقت که تو غروبا نارنجی میشه دنیا دنیام سیاه میشه

دست خودم فقط باز مرهم رو زخم اشک رو گونه هام میشه

 دنیام سیاه میشه

قبل از اینکه چادر شب وا بشه میگردم تا گمشده م پیدا بشه

میدونم اون صورتمو یادشه میدونه دلخورم خیلی ازش پرم

حتما اونم یه جایی منتظره عادت نداشت یهو بی خبر بره

حال اونم از من الان بدتره درگیره درد اون روزای آخره

هرکی و دیدم پرسیدم عشق منو دیده یا نه

پایان این گریه رسیده یا نه پیدا شو یه آره بگو تو یا نه بگو به من

دلواپس میشم تو پیشم نیستی و دلم آشوبه

مشتاش و رو دیوار شب میکوبه

پیدا شو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

دنیارو زیر پاهام میذارم و هنوزم پیدات نمیکنم

رسوا شدم عزیزم میگم تو خوبی و باز رسوات نمیکنم پیدات نمیکنم

فکر میکردم تو شبیه خودمی اما هر وقت میرسم یه قدمی

زودتر رفتی فکر کردم عاشقمی این فکرا اشتباست چشمای تو کجاست

هیچی اونجور که فکر میکردم نبود

پاک شد جا پات جلو چشمام خیلی زود

این حد دوری حق عشقمون نبود مغرور بی حواس چشمای تو کجاست

هرکی و دیدم پرسیدم عشق منو دیده یا نه

پایان این گریه رسیده یا نه پیدا شو یه آره بگو تو یا نه بگو به من

دلواپس میشم تو پیشم نیستی و دلم آشوبه

مشتاش و رو دیوار شب میکوبه

پیدا شو حالت بگو خوبه تنها پناه من حرفی به من بزن

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫

آهنگ با کيفيت 320 حجم: 9.78 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.90 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ جديد


کد پخش آهنگ " نارنجی " میثم ابراهیمی در وبلاگ شما






http://hamkaran.net/upload/uc_2438.jpg
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,157
  • باردید دیروز : 1,041
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,798
  • بازدید ماه : 3,798
  • بازدید سال : 233,661
  • بازدید کلی : 19,888,217
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات