loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 303 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)
http://hamkaran.net/upload/uc_2297.jpg


آهنگ جدید کوروش صنعتی به نام عاشقونه بهمراه متن(شعر)

با دو کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Korosh Sanati  New song called Amorously

نام آهنگ : عاشقونه // خواننده : کوروش صنعتی

ترانه : حمید فریزند // تنظیم : سعید ساشا

Song name:  Amorously                   Singer: Korosh Sanati

Lyrics: Hamid Farizand                    Arrangement: Saeed Sasha

upload/uc_866.gif

متن(شعر) آهنگ " عاشقونه " کوروش صنعتی


دوست دارم اگه بدونی میخوام همیشه پیش من بمونی

دوست دارم منو نگام کن دوباره عاشقونه صدام کن

ببین این من دیوونه چه جوری دل و بهت سپردم

بهم میگن دیشب تو خوابم اسم تورو میبردم

بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو

تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو

بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو

تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو

نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم

دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم

نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم

دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم

 ♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

ببین این من دیوونه چه جوری دل و بهت سپردم

بهم میگن دیشب تو خوابم اسم تورو میبردم

بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو

تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو

بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو

تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو

نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم

دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم

نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم

دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم

♫♫♫♫♫♫   WWW.DLKING.IR   ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 10.2 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....
آهنگ با کيفيت 128 حجم: 3.99 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ های جدید


کد پخش آهنگ " عاشقونه " کوروش صنعتی در وبلاگ شما







upload/uc_864.jpg
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 943
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 20,382
  • بازدید سال : 185,422
  • بازدید کلی : 19,839,978
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات