loading...
پادشاه دانلود
مانی بازدید : 457 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)


آهنگ جدید امین فیاض به نام بس کن حرفاتو بهمراه متن (شعر)

بالاترین کیفیت، پخش آنلاین و کد پخش آهنگ

Download  Amin Fayaz  New song called Stop talking

نام آهنگ : بس کن حرفاتو // خواننده : امین فیاض

ترانه : سعید حبیبی و امین فیاض //آهنگ : امین فیاض // تنظیم : Basti Style R.F

Song name:Stop talking                  Singer: Amin Fayaz

Lyrics: S.Habibi & A.Fayaz        Music: Amin Fayaz              Arrangement:Basti Style R.F

متن(شعر) آهنگ " حرفاتو بس کن " امین فیاض


من از عشقت از خوبیت گذشتم دیگه نیست چیزی بین من و تو

من بین عاشقارو گشتم ولی نیست هیشکی مثل من و تو

ولی نیست هیشکی مثل من و تو

برو دیگه بس کن حرفاتو برو برو نمیخوام دروغاتو برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خسته م

برو بذار دلم آروم شه برو غصه بذار تموم شه برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خسته م , برو دیگه بس کن حرفاتو من خسته م

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫پادشاه دانلود مرجع آهنگ های جدید♫♫♫

زندگیمو تو ازم گرفتی برو نیست وقتی واسه غم خوردن

میتونستیم عاشق بمونیم دیگه حیفه دیره واسه دل بردن

دیگه حیفه دیره واسه دل بردن

برو دیگه بس کن حرفاتو برو برو نمیخوام دروغاتو برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خسته م

برو بذار دلم آروم شه برو غصه بذار تموم شه برو

برو دیگه بس کن حرفاتو من خسته م , برو دیگه بس کن حرفاتو من خسته م

♫♫♫♫♫♫    WWW.DLKING.IR    ♫♫♫♫♫♫



آهنگ با کيفيت 320 حجم: 7.28 مگا بایت

دريافت از لينک مستقيم پادشاه دانلود


دانلود آهنگ از لينک 2


نظرتون در مورد آهنگ ؟....

نکته مهم :
در صورت درخواست کارگروه تعيين مصاديق مجرمانه لينک هاي دانلود حذف خواهند شد

پخش آهنگ

متن،کدپخش و دانلود آهنگ های جدید


کد پخش آهنگ " بس کن حرفاتو " امین فیاض در وبلاگ شما







مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بازدید کننده گرامی با توجه به اپدیت شدن سریع برای اینکه مطلب یا آهنگی رو از دست ندید از صفحات دیگر هم بازدید کنید و لطفا لینک های معیوب را در تماس با ما اطلاع دهید. متشکریم. برای تبادل لینک لطفا از قسمت تبادل لینک اتوماتیک استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4253
  • کل نظرات : 362
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1837
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 253
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 1,781
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 19,765
  • بازدید سال : 184,805
  • بازدید کلی : 19,839,361
  • کدهای اختصاصی
    تعرفه تبلیغات